Slomljeno srce

petak, 27.08.2004.

Neki loši dani, neki dobri.... ovaj je dobar!

Počela sam danas učiti crtati u AutoCadu, knjiga je duplo deblja od biblije. No dobro, šta se mora nije teško. Mama mi je rekla da su prije sve programe i na faksu i na poslu morali ručno rapidografima crtati. Strava! Ja sam još ljevakinja, pa kad bi se to počelo razmazivati...joj poludila bi. Hvala Bogu da živim u vremenu u kojem živim.
Mislim da mi je nekako bolje zadnja dva dana, budim se nasmijana, što odavno nisam. Smijem se opet, a poznata sam po svom smijehu, iako ga se nije moglo čuti u zadnje vrijeme. Ja sam bila jedna od onih koja kad se nasmije cijeli razred se otme. Imam najmanje trideset varijacija smijeha, u osnovi je isti, ali se ovisno o situaciji prilagođava.
Jako me lako nasmijati ,ali i rasplakati, iako nikada ne plačem u javnosti. Pa da.
Hm...uvijek u životu kad mi je bolje nemam šta reći, nemam o čemu pisati. Zašto ljudi uvijek pišu samo kad su razočarani, povrijeđeni,ostavljeni...zašto nebi pisali romane i pjesme na temu sreće, zašto nebi veličali sreću. Evo i ja sam počela ovaj blog jer sam trebala nešto da mi odvuče pažnju od tuge.
Inače, kada nekome krenete pričati o svojim problemima, odmah dođe do vas, pretvori se u uho i kaže:"ma daj pa neću nikome reći, de pričaj šta ti je...!", a kad bi recimo netko pričao o tome kako mu je divno, kako je kupio novi stan, kako je očistio godinu do ljeta...nikoga to ne zanima, i naravno da će se za njega reći da je umišljen, pun sebe, arogantan... a šta ima u tome loše, dao Bog da postanem naj umišljenija osoba na svijetu, šta ima loše u tome da si pun sebe, da voliš sebe? Samopouzdanje je najbolje što možeš posjedovati i nikada ga nije dovoljno. I svi koji ogovaraju umišljene ljude zapravo im se dive i žele isto to. Ja sam za umišljenost. BUDIMO UMIŠLJENI, DOBRO JE ZA DUŠU!!!

- 21:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>