Čušpajz od dnevnika

srijeda, 23.03.2005.

Zovem se zeleni

Zapravo, trebao sam se zvati Marko. Da, dok su je vozili u rodilište stara je bila sigurna da ću se zvati Marko. I onda se sve prekrenilo. Ležala bi ona u krevetu, a kroz prozor bi se stalno čulo: “Marko! Marko! Dolazi ovamo!….Marko! Kaj radiš!….Marko! Nalemat ću te!” Ne, nije to ona prošvicala (nije da inače nije, ali ovo stvarno nije). Neka je to druga majka nastojala dovesti u red svoje nestašno čeljade. I onako sva natečena, nabreklog trbuha stara se usrala. Jer nikad ne znaš dolazi li narav s imenom. Nije htjela takvog zločestog sina za kojim će trčat po okolnim livadama, gnojištima, zavlačit se u septičku i urlati na njega po dvorištu pred svim silnim susjedima. I tako nazvala me crvena, ups, hoću reć zeleni. A na kraju po nju bi možda sve bolje završilo da nije odustala od prvotnog nauma i nazvala me Marko. Tko zna. Uglavnom, tako ja sad živim svih ovih godina i gledam sva ta čuda ovog svijeta. I divim se i zgražavam se i uživam i patim. Ko i svi ostali. Danas sam ja kao veliki. Ili mislim barem da jesam jer ponekad se osjećama jako jako mali. A zapravo sam prokljuvio sve. Jer svi veliki zapravo su jako jako mali. Samo se igraju da su veliki. I igračke su malo drukčije. I vrtići su malo drukčiji. I na žalost nema teta koje bi nas natamburale i stjerale u kut ili ostavile po kazni spavat dok se ostali vani igraju. No, poanta je da ja sad više i nisam tako mali jer se igram da sam veliki i sukladno toj ulozi više ne mogu gnjavit staru, a nekog moram. Pa mi se ovo učinilo kao idealno mjesto da se tu spucam. Tak ću ja sad tu nekaj pisat. Nekad. Kad se umorim od igranja stričeka. Ali moram jako pazit da me one dvije male bubamarice (nitty i actorgej) ne vide jer će me metnut na onaj svoj popis i onda će bit svega. Srušit ce se nebo i zemlja će se dić. Jer po teoriji kaosa ako leptir zamahne krilima na…bla, bla, bla, uragan. Zapravo u čemu je stvar. Ja sam već na jednom popisu. Dobro, to je imenik. Ima unutra i moj broj telefona. I svi su tamo neki gej ljudi. I mene to baš i ne smeta kaj sam i ja tamo. I jako sam zahvalan autoru kaj pokraj mojeg imena nije napisao nikakav zločesti komentar tipa drolja, dosadan, ružan, krezav (koji to samo fuck znači). Čujem da ljudi imaju više problema zbog tih komentara koje im je nakamčio nego zbog samog objavljivanja imena. I tako ja sam već na toj listi pa sad ako dospijem na još jednu to bi neki zlobnici mogli smatrati sukobom interesa. I onda će me polvlačit po novinama, televiziji, osnovat povjerenstvo ovakvo, povjerenstvo onakvo. Pa će ta povjerenstva istraživat zašto sam ja na obje liste i kome sam platio da me metne i na koju i kolka je moja protupravna materijalna dobit od bivanja na tim listama. I onda će ljude u tim povjerenstvima trebat platit. Njihove dnevnice, vrijeme utrošeno na razmatranje, ispitivanje, putne troškove, troškove smještaja, ljubavnice, izvanbračne djece. A to će opteretit proračun. Pa će se Šukica sav preznojit jer će mu MMF i Svjetska Narodna Banka pritegnut kajš. A s njegovim strukom to baš nije ugodno. Pa će past reforma. Pa porast prirezi i smanjit mi se plaća. A to baš ne bi bilo lijepo. Zato moram pisati undercover.
Evo sad sam se ovdje malo odmorio. Moj dragi se sprema odgledati Pasju na videu. Nismo to gledali u kinu, a Uskrs će pa je prigodno. Ja to ne mogu gledat. Dogovorio sam se s frendom pa se idemo malo drocat po gradu pa ćemo sjest negdje na kavu. Moram se sad uozbiljit. Ugasit ovo i ponovo zaigrat ulogu. Tako.
Cuspajz od dnevnika: unos 03-1201/05.

- 19:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ne mogu ja to tako opisat. Dodjem si tu predahnut i popricat sam sa sobom.

Linkovi

Naša mala kli(ni)ka

tolko nas već ima da uskoro nećemo imati za plaće

Kolko vas je tu bilo