GDMihić

petak, 29.04.2016.

Na parkingu u blizini stana našao se jedan crveni Morgan

To je model Plus 8. Lijep automobil i eto jučer na parkingu u blizini stana,a danas na našem blogu.


Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić


- 00:14 - Komentari (16) - Isprintaj - #

utorak, 26.04.2016.

Šta mi draga osta od života

Danas objavljujem još jednu moju pjesmu koja je komponovana i snimljena sredinom osamdesetih godina na nosače zvuka. Tekst je komponovao Mirko Meštrovic,otpjevao Boro Stefanović,a tadašnju kasetu i ploču izdala je diskografska kuća SarajevoDisk. Da samo napomenem da ova pjesma nema nikakve veze sa mojim životom već sam bio inspirisan prekidom dugogodišnje veze moga prijatelja i njegove djevojke.



Sa životom račune sam sveo
Samo ljubav ostala mi dužna
Da ne voljeh kao što sam volio
Moja pjesma ne bi bila tužna.

Mog života presušila rijeka
Nikad više neće ni poteći
Na usnama tužna pjesma čeka
Sve što želim ona će ti reći.

Od sudbine šta da tražim više
Od koraka sa umornom nogom
Moja duša tužne pjesme piše
Žali dane nestale sa tobom.

Šta mi draga osta od života
Samo boli i velika tuga
San mladosti neću dočekati
Jer ostadoh bez životnog druga.


Autor: Dražan Mihić


Foto: Gordana Mihić

- 14:28 - Komentari (13) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.04.2016.

Štiglić,češljugar,grdelin...

Šetajući parkom čuli smo lijepi pjev ove ptice. Locirali smo je i uspjeli uslikati. Na žalost štiglić je uslikan samo jednom pošto se uplašio i odletio dalje.






Foto: Gordana Mihić


- 22:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 13.04.2016.

Automobil iz mojih dječačkih snova

Na posljednjem bečkom sajmu automobila bio je izložen i ovaj Citroenov primjerak. Stara dobra Ajkula je automobil o kojemu sam maštao kao dijete. Moj tetak Tomislav je imao Ajkulu,ali onaj drugi model sa duplim farovima pa kada bi nas dječurliju provozao u tom automobilu bili smo najsretniji na svijetu. Ajkula je za nas bila svemirski brod.



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Model Ajkule koji je imao moj tetak Tomislav

- 13:58 - Komentari (18) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.04.2016.

Dragi Andrej od srca ti želimo SRETAN ROĐENDAN!

Dragi Andrej

Želimo ti da tuga ne bude tvoj drug

Da ti put života bude dug

Da ti se ostvari najljepši san

Da ti sa osmjehom prođe svaki dan

Želimo ti ljubav u venama

Sreću u očima

Čudo u snovima, razum u mislima

Snagu u rukama

Da imas sreću, pamet i ljepotu

Od srca ti želimo sve najbolje u životu

Život nek ti bude najljepši san

Od srca ti želimo SRETAN ROĐENDAN!





- 19:14 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 05.04.2016.

Proljeće u našem vrtu

Par proljetnih fotki iz našeg vrta...



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić



Foto: Gordana Mihić


- 13:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2016 (6)
Travanj 2016 (6)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (7)
Prosinac 2015 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi