Gay Blog Brother

petak, 17.11.2006.

Približio se i petak, točnije - ispadanje jednog od kandidata iz GBB kuće. Stanari su vrlo uzbuđeni, ali i prestrašeni jer doista ne znaju tko bi mogao izaći.
MyRealLife je pričao sustanarima o svojim iskustvima s homofobima: "I onda sam ja vidio da on meni nešto gestikulira, a ja čopio stolicu, otrgnuo joj nogu i pripremio se za to da ga izlupam ko stoku, kad evo ti Viktora Drage koji mi viče da ga ne raskrvarim jer je krv - so last summer". Replay je rekao kako ga "homofobi i moda ne jebu previše", na što je S&Z rekao kako ga homofobi sigurno doslovce - ne jebu. I tako se priča nastavila i red je došao na Kia. "Ja sam malen dječak, ime (Kio) mi je malo i ja sam jako neprimjetan, homofobi me ni nevide." - rekao je, a Crazydancer je dodao kako je Kio mali, ali mu nije mali. Rezzy je snimljen u kuhinji kako kopa nos i zato ga je GayBlogBrother kaznio.
"Stanari, prekršili ste gaybonton pravila. Rezzy, kopao si nos u kuhinji i time ozbiljno narušio estetski doživljaj showa. Stanari, GBB vam oduzima jednu kockicu čokolade od ukupne nagrade." - čuo se glas GayBlogBrothera. "Pa dobro, koji ti je kurac, sramotiš me tu pred kamerama kopanjem nosa, a o glasnom prdenju u WC-u da ni ne govorimo" - dotrčao je Dismissed u viklerima iz kupaone i užasnuto kriknuo.
"Ma neka on samo skida, koke moje, bitno da mi ovdje imamo modna imena šlafroke za obuć i parfeme za mirišat se. Glavna nagrada nam ne smije biti glavni cilj." - rekao je Njokich.
"Cilj je da se što više zbližimo međusobno, a da to ne završi orgijom, kao kod MysteryMJ-a" - rekao je SnoopyBoy zabrinuto.
"Ne beri brigu bre, svi mi možemo da se kontrolišemo" - odrješito je rekao Biber i završio diskusiju.
Uskoro su svi otišli u krevet, svatko u svoj, a za sate privatnosti nemamo dozvolu prijenosa :)
- 00:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<