Novi Fiat Uno Total test - da li vozi na krovu???

nedjelja , 20.11.2011.

Fiat Uno. 2. Izišao već prije dvije godine. Bio u mom užem izboru za kupnju. Ali što zbog žene, što zbog cijene odustah i kupih Citroena. Osnovna verzija počinje na nekih 90000 kn bez ičega. Bez ABSa, bez serva, bez klime...Konačno prije dva mjeseca sam dobio priliku da ga malo provozam i istestriam zajedno sa svojim kolegama koji su se ozbiljno primili posla. Dizajn izvana meni izgleda ok. Kutijasti gradski auto. Talijanski/brazilski dizajn...
Uno
Uno
Uno
F...otvori za hađenje na prednjoj haubi. Serijski zatvoreni da se motor slučajno ne bi hladio...
Uno
...unutrašnjost obložena tvrdom plastikom s par otvorenih pretinaca, jeftinim prekidačima i plastikom presvučenim volanom, da bolje klizi.
Uno
...pretinci u vratima ne zadovoljavaju standarde puta ZG - Milano (1x Pringles i 1x 1l Cola). Pringles je ispadao a Cola je zapinjala za lijevu nogu.
Uno
...Prtljažnik jedva zadovoljava zahtjeve prosječnog ispitivača koji ne ispituje trafo sa 6 struja. Uno podržava samo tri (CMC156). CMC 256 nema šanse da stane u prtljažnik.
Uno
Na stražnju klupu jedva stane kofer po Poljakovim standardima (ISO DP 9001) a i kad stane naprijed mogu sjediti samo patuljci.
Uno
Vozne osobine su ostale identične kao u starom Unu. Serijske gume cestu ne drže ni na ravnom. Svjetla, pogotovo duga, zvjezde obasjavaju serijski, bez mogućnosti spuštanja. To možda dolazi uz nadoplatu. Motor 1.0 ima snage samo na nizbrdici... Glavno pitanje koje smo si postavili je da li bi auto mogao voziti s krovom prema dolje. I nakon dosta testova zaključak je da ne. Barem ne daleko. Ali po boku ide malo dalje. Gume su naravno pomogle u našem testiranju a ni brizina ni šoder nisu odmogli. Mogli bi lagati da je bilo leda na cesti ali u ovo doba godine led postoji samo u frizeru, kao i u svako drugo doba godine :)
Uno
Uno
Uno
Uno
I na kraju, da li postoji bilo kakvo poboljšanje u odnosu na originalni Uno? Postoji naravno. Talijanski inženjeri su uspjeli riješiti jedan od većih problema starog Una na kojem je analogni sat znao potrošiti cijeli akumulator u dva dana!!!! U novom Unu nema sata. Sve ostalo je na razini starog Una, neudobna sjedala, loš mjenjač, nekvalitetna unutrašnjost... Nakon svega, Uno ne bih kupio ni u bunilu. A više ga ne bih vozi ni da mi ga daju, pogotovo ne po noći.

Cijelo ovo testiranje nas je koštalo 1500 kn i par bodova u vozačkoj.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.