Zimska vožnja biciklom

četvrtak , 02.06.2011.

Jedina stvarčica koju sam ponio sa sobom iz HR je bicikl. Kako avio kompanije imaju ograničenja na veličinu prtljage ispalo je da je normalna kutija za bicikl prevelika pa je trebalo prekrojiti kutiju i rastaviti bicikl. Rastavio sam ga u elementarne dijelove jer inače ne bi imao šanse stati u kutiju. I taj dio rastavljanja je prošao više manje u redu. Mislim da mi je trebalo manje od pola sata. Nakon što smo stigli trebalo je sve te dijelove složiti natrag. E, tu su već nastali problemi.
U kutiji
Prociscena kutija
Rama i kotači su sasvim solidno preživjeli put. Bojao sam se da bih trebao na novo preplitati kotače ali svi dijelovi su stigli OK. Generalno bicikl je bio složen u manje od sat vremena. Cijeli, osim dvije stvari, ležaja vilice i NuVincija. NuVinci je trebalo "resetirati" da ima maksimalni hod. U manualu je to opisano u jednoj i pol rečenici a u praksi mi je trebalo oko dva sata ali je na kraju uspjelo. A ležaj vilice? To nisam nikada radio ali sam bio uvjeren da će sve biti ok budući da sam pažljivo slušao Goranove upute prije par mjeseci. Samo zategneš šaraf odozgora i onda ona dva sa strane na lulici. I tako sam ja lijepo stegnuo dobro onaj šaraf odozgora, do kraja, a guvernal se nije htio vrtiti :) Tu sam malo izgubio vremena ali nadam se da sam i to riješio i da ne ću trebati kupovati novi ležaj vilice uskoro.
Spreman za zimsku voznju
U nedjelju ujutro je bilo prekrasno zubato sunce. A kako Campinas svake nedjelje jednu traku na važnijim prometnicama zatvori za bicikliste Mare i ja smo se odlučili malo provozati. A ja sam išao vidjeti da li sam sve dobro složio. Naravno da je sav potrebno alat bio u bisagama :) Napravili smo krug od nekih 15 km. I nije neka dužina, problem je da je većinom uzbrdo ili nizbrdo a vrlo malo je ravnica. Radnici lokalnih "Zagrebačkih cesta" EMDEC-a reguliraju promet na svakom raskršću i zaustavljaju bicikle na crvenom. I umiruju razjarene vozače auta koji podivljaju svake nedjelje jer na nekim raskršćima ne mogu lijevo preko biciklističe staze.
Nedjeljom traka samo za bicikle
Regulatori prometa
Mare
Campinas nedjeljom
Mare i Campinas
Mare
Gamba i Campinas
Vrijeme je bilo idealno za vožnju. Osim kada bi zapuhalo hladno jugo. Nekih 20 C na suncu. Slijedeće nedjelje ću morati jedino malo ranije krenuti da prođem malo veći krug.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.