Emigracija - 0. tjedan

srijeda , 18.05.2011.

Hvala svima! Hvala svima koji su nam pomogli u ovom trenutku, kada smo morali spakirati sve u 8 kofera a ostalo riješiti na bilo koji način. Hvala onima koji su čuvali djecu, koji su kuhali i li nam pomogli na bilo koji način. Bila je to opaka bitka s vremenom ali, uspjeli smo. Usput isprika svima koje nisam uspio vidjeti ovih zadnjih dana u domovini, i još veća onima koje nisam ni nazvao. Sorry! Ali nije bilo vremena ni malo. Drugi put. Putovanje je proteklo sasvim u redu. Što predaja prtljage na zagrebačkom aerodromu ne bi dala naslutiti jer smo više od pola torbi morali otvoriti o odnijeti na dodatni pregled. U Sao Paolu nas nisu ni pogledali. Na kraju je ispalo da naših 8 kofera po 32 kile izleda puno manje nego s čime dolaze drugi putnici. Svi koferi stigli. Sve čitavo osim paketa s biciklom koji još nisam otvorio. Čekam da pospremimo sve ostale stvari a onda da vidim hoću li trebati ponovno preplitati kotače. Ostalo se nadam da je došlo u jednom komadu.
Bicikl u dijelovima
Budući da sam prošli tjedan imao temperaturu 39 C skoro konstantno, sada se malo po malo oporavljam. Danas sam odnio dokumente kako bih mogao napraviti brazilsku vozačku. A tamo treba potvrditi da sam pismen. I tako pita mene žena da li sam pismen na portugalskom i ja razmišljam što da kažem, slažem da jesam, a ona kaže da onda napišem svoje ime (na tečnom portugalskom) i današnji datum. Odmah sam osjetio olakšanje. Znači ipak sam pismen na portugalskom :)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.