Blagdani iliti filozofska pitanja

srijeda , 09.01.2008.

Prase
Filozofsko pitanje koje si postavljaju purice u Americi "Da li postoji život nakon Dana zahvalnosti?" kod nas bi se moglo preslikati na svinje. I one se kod nas pitaju "Da li postoji život nakon Dana republike?". Doduše svinje su poznate po inteligenciji pa su taj stupanj savladale ali zato su zapele na još kompliciranijem pitanju "Ako i postoji život nakon Dana republike, da li postoji nakon Nove godine?"
Shvatili ste. I'm back. Još bolesniji nego prije. Odlučio sam da blog ne bude aktivan samo kad me nema. Pobogu zašto? Pa... Zato jer mi treba neki ventil za ispuhivanje a ovo je dobra terapija. Dakle prvo isprika Damiru i Perku jer ništa od mojih "treninga" do daljnjega. Odlučih promijeniti svoj život i pretumbati ga malo. Ne, ne ne rastajem se! Nije Mare te sreće. Ali napraviti ću nešto od čega također boli glava. (Ne samo mene). Javno će biti obznanjeno 02.02.2008. Do onda nek si svako misli svoje.
Nego da ja čestitam svima svojim prijateljima/kolegama sve najbolje u ovoj godini. Nadam se da ste pojeli barem onoliko koliko sam ja. A umjesto čestitke slika. Pa si mislite. Ako ste brzi, navratite na ostatke ostataka.
A za sve koji pitaju, ženski dio ekipe je na plaži. Itamambuca pored Ubatube.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.