BRISEM BLOG

30 travanj 2007

Evo ljudi doslo je vrijeme da i to napravim. sa puno zaljenja obrisat cu svoj blog.
znam da vam sad dode da me odgovorite ali nema mi spasa, sto se mora mora se.
nemojte bit tuzni ima jos mnogo boljih blogova od mojeg, moj je samo kap u tom blogerskom moru.
dugo sam razmisljao i dosao sam do ovakvog zakljucka, mislim da je tako najbolje.
nece vise bit ni suma 41 ni subarua ni arsenala ni fabregasa ni hwoaranga ni mojih glupih tekstova.
u ovom trenu imam druge zanimacije pa mi se neda imat brigu vise.
ljudi meni je jako zao ali jednostavno dalje nemogu.
htio bih zahvalit ljudima koji su ostavljali komentare i ljudima koji su mi pomogli da ovaj blog uspije.
blog galetos je dosao cak do dalmacije, sto mi je jako drago ali ipak odustajem.
dobivao sam svakakve komentare: dobre, lose ,smijesne, uvrijedljive itd
glavno da sam ih dobio. i evo dok vam u pozadini pjeva moja pjesma pieces, ja se oprastam sa vama,
oni koji me znaju iz skole, mi se jos vidimo ali oni koji ne neznaju zao mi je.
ovaj mi je blog pomogao da upoznam ljude s kojima nikad prije nisam pricao nit ih upoznao. uspio sam nagovorit marincela da napravi blog i to sam ostvario, a sad cu se povuc.
sad se sigurno pitate kaj mi je doslo, ali vjerujte mi neznam ni ja.
i na kraju bi vam samo htio rec da sam se salio hahahahahahaha.
ne brisem blog, a jeste nasjeli.
samo vi pisite komentare. nije ovaj blog jos za garbiđ. ne ne
necu brisat blog zbog svih onih nabrajanja gore, nista me od toga ne navodi na taj cin.
aj ljudi vidimo se, cujemo se, citamo se itd
pozdrav ljudi od mene

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.