u buducnosti nas ceka..............povijest

01 travanj 2007

evo pisem novi post jer ste me vec poceli davit. salim se.
vec duze vrijeme se pitam koji kurac mi moramo ucit povijest ako idemo u buducnost.
zvuci glupo ali fakat je to istina, nema smisla kazu da pripremaju djecu za buducnost kad ono moramo znat proslost. i onda kad nekog pitas sto ce to nama, on te posalje ravnatelju i da ti 1. predivno. kaj ne.
jucer sam imao utakmicu i bilo je super bas sam se lijepo umorio i kasnije naspavao. igrali smo medusobno na dva gola i moja je ekipa izgubila, koji smo mi....
al nema veze nismo mi krivi nego lopta nije htijela u gol. bit ce bolje.
evo sutra pisem povijest i do sad sam ucio 6. sati i mrtav sam a jos moram na misu, boze spasi me!!
al na zivotu me drzi cinjenica da imamo skolu do srijede a ona chao daci idemo uzivat malo zasluzili smo ,zar ne.
ja kao osobnost sam dobro necu umrijeti jos neko vrijeme ak me nesto ne pregazi, a bit cu jos i bolje ak mi moji vjerni citatelji ostave komentare.
samo naprijed ljudi pisite ,pisite.
evo sad se idem spremat za misu pa cu opet doc i napisat vam komentare.
a sad bok ljudi uzivajte jos samo 3. dana do praznika.
neda mi se stavljat slike pa nista za sad ajd pozdrav.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.