zasto sam dosao u dugave

08 ožujak 2007

o ovome bi se dalo raspravljat ,jer sam fakat sretan sto sam ovdje al kad sam tek dosao nije mi bilo bas stjepan, luka i boris su me htjeli nasorat ali ja sam ih preduhitrio i upisao sam se u zelengaj i tak su odustali. cure iz razreda nisam uopce znao ,a izvan razreda da ne govorim tek sam ih nedavno poceo raspoznavat , znao sam jednu ali nebi o tome jer mi je neugodno. napisao bi ja vise o tome ali se ono kaj sam napisao prije izbrisalo pa sam samo u kratko htio predocit sam htio rec tak da znate
napsao sam jos da mogu zahvalit dragom bogu jer sam ovdije i da mi je sad sve tu nigdje drugdje. i da zahvaljujem onima koji su mi omogucili da se uklopim ko da sam ovdije od uvijek i osjecam ugodno. fakat mi je drago sto sam tu jer tu su cure zgodnije , bolje drustvo i vise ima sporta nego u centru. ima se gdje izac i nis mi ne fali ,dobro jos samo da nadem curu i bilo bi super al sta cu kad ja nemrem pric curi da se ubijes jako sam sramezljiv bojim se da mi nebi pocela psovat sve po spisku tak da nemam pojma kak cu je ikad nac al nema veze. DUGAVE SU NAJ I TO JA NAJBITNIJE.ostavljajte mi komentare MOLIM VAS KO BOGA. i vidimo se bok

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.