10. post to treba znat

28 veljača 2007

evo pisem i 10. post po redu. ja sam faca.
kod mene nema nis novo tak da nemam o cemu da pisem, tak da cu malo zicat komentare.
tak da molim vas da pisete komentare jer necu znat dal sam dobro napisao pa se mozda desi da odustanem zbog slabe podrske. neznam kaj da pisem smisljam nesto a nemam ideje. dok pisem ovo slusam gibonia i lik je legenda fakat ima dobre pjesme stavit cu vam je da ju cujete super je. stavit cu vam i igora ivanovica i on ima super pjesmu pa da cujete. i tak , nema nikaj dobro samo lose se pokazuje ali j...e mi se nek radi kaj oce mene nek pusti s mirom. ajd cao, bok , goodbye itd
PJESME

OVO JE IGOR IVANOVIC I PJESMA OSJECAM DA LETIM


OVO JE GIBONI I PJESMA VRIME DA SE POMIRIM SA SVITOM

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.