ajd da nekaj napisem

14 veljača 2007

ovak dobar dan ,dosadno mi je pa cu malo pisat . danas je u skoli bilo grozno. radili smo prosli tjedan neku pjesmu za valentinovo i ja sam ju napisao i dao profesorici ne misleci uopce da cu danas osvojit nekakvo peto mjesto na nekakvom satu poezije . jos neki su bili i dobili te nagrade a sto je najgore moju su pjesmu culi svi 8. razredi koja koma za poludit. ajd bar sam pokupio nagradu roflroflcool. ja sam pisao pjesme u 4. razredu i prestao sam jer sam mislio da neznam napisat ljepu pjesmu al danas mi se pokazalo da sam u krivu ,a sta ces. meni je inace u zivotu sve mutno i tamno , nis mi se neda sve me zivcira . to je sve od mene i za kraj jedna super pjesma sa you tubea pa uzivajte ajd bok


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.