Prije sam bila umišljena,sada sam savršena!!

ponedjeljak, 04.12.2006.

Don't wana nation under the new media...

Bez brige,niste zalutali.Ovo je još uvijek moj blog.Ali onaj dizajn mi je dosadio.Pa sam ga promijenila.Htjela sam nešto tamnije.Sinoć sam bila na Raellisovom blogu i zadnji post stvarno je zanimljiv.Jeste li znali da bi Barbie lutka u stvarnim proporcijama bila visoka 213 cm??eekBez uvrede onima koji su se u djetinjstvu redovito igrali sa tim lutkicama ali meni su one uvijek bile pojam nečeg užasno glupog.Od onog dana kad sam počela racionalnije razmišljati.Imala sam neku beba-barbiku sa jako dugom kosom.Njoj sam obojala kosu sa crnim lakom za nokte.Sve bi moje barbike bez problema dobile invalidninu.Jedinoj cijeloj,onoj u plavoj vjenčanici,sam iščarala lice sa crnim markerom.Sada se više ne ceri jednakim žarom.naughtyDobro,dosta o tome.Punxy opet nije bila u školi.Bilo je malo dosadno bez nje.Troglavi zmaj(čitaj:pedagogica)nam je opet držala srz.Sad sam se već zabrinula pa sam upitala rasku kad nam se ona vraća.Mislim da se vraća idući put.partyyesSutra opet imam prirodu što znači da ću dobiti rezultate kontrolnog.U srijedu imam povijest,iz toga također trebam saznati rezultate kontrolnog.Hvala svima onima koji su me komentirali.Valjda ću i ja uskoro doći do vas.Valjda.mahthumbup
- 18:14 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.