Prije sam bila umišljena,sada sam savršena!!

nedjelja, 12.11.2006.

I'm walkin on sunshine..

Ovih dana u mom rodnom mjestu jako je monotono.Jako.Jer pada kiša.Puno kiše.Jako puno kiše.:To nije dobro.To je loše.Jako loše.namcorAko vam je tekst dosadan znajte da nemem inspiracije.Ali bilo je nešto osrednje zanimljivo u mojo miloj ustanovi.Nestalo je struje.Valjda su one puste ptice koje se sele k'o imigranti preopteretile žice.Jer mi imamo benzinske crpke,fast foodove,kafiće i što ja znam što već gdje nabavljamo nezdravi junk foodnjamikad se umorimo od samih grickalica koje smo prethodno naveliko konzumirali u autu pa ptice za zamjenu(čitaj:utjehu)koriste žice umjesto onoga što mi imamo.Skrenula sam s temeDakle,nestalo je struje.Mi sretnici nismo to odmah primijetili jer nas je onaj naci-trener mučio na tjelesnome.Na našim ima svlačionicama prozor a i bili smo zauzeti sa ocrnjivanjem naci-trenera pa smo nedostatak primijetili tek na malom odmoru.Jer kako nije bilo struje nije ni zvono zvonilo pa je jadni dežurni morao po školi bronzati sa nekim zvonom(nagađam da ga je skinuo sa bakine krave).Srećom,poštenjačina kakav jest,redovito je bronzao deset minuta ranije a odmor je bio iznenađujuće dug.smokinyesJer on je jako nesebičan.Jako.
- 18:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.