Farma(ceut)

četvrtak, 17.04.2008.

I nakon jucerasnje emisije mogu reci da su mi novi sasvim okej. Gasparac mi se cini kao sasvim normalna osoba, bez nekih preseravanja i inih pizdarija.
Neno Pavincic isto tako skroz okej, iako sam mislio da ce biti malo drukciji no ima jos vremena.
Slada kao Slada, ona mi je zakon. Steta sto jos netko iz Nocne more nije dosao s njom.
A Bebicka mi je potpuni promasaj i jos uvijek me zivcira. Cim se pojavi na ekranu, prisiljen sam stisnuti mute na daljinskom jer je ne mogu slusati. I onda jos onakvu majicu obuce ''Ja sam posebna''. Je rajt. Ti si jedinstvaena kao i svi ostali.
Drele je bio super sa forom protiv hrkanja. Neka se covjeku podignu jaja kada hrce pa ce mu nastati propuh. On mi je skroz pozitivno iznenadenje kao voditelj, nemam nikakvih zamjerki, dapace.
Konji su mi predivni i cini mi se da je dobro sto to zanimanje potkovaca izumire. Neka konji secu okolo slobodni, sta imaju radit za ljude. Jel tako?

17.04.2008. u 18:30 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baljezganja o svemu i svačemu, ponajviše o Farmerima