Farma(ceut)

ponedjeljak, 18.02.2008.

Balkoni

Sjedili smo neki dan u Birtiji na pivi. Pošto bijah okrenut leđima prema ulazu nisam primjetio nove ljude koji su ulazili. Usred rasprave o Kosovu uletio je konobar sa pitanjem:'' Jesi vidio kakve ova mala balkone ima?''.
''Jesam ''- rekoh mu jer mi nista nije bilo pametno.
Okrenuo sam se prema starijem bratu i upitao ga:
''Buraz, šta su to balkoni?''
''Sise, idiote '' – odgovorio je.
To je bio dobar osjećaj, potvrda da sam još mlad, pa tko ne zna što su balkoni.
Bacio sam pogled na ''balkone'' i imao što i vidjeti. Da sam prvo vidio, a ne pitao ne bi se zbrukao. Otisao sam do šanka i rekao konobaru da tek sad znam što su ''balkoni''.
''Ajoj stari moj..'' – poceo se glasno smijati i okrenuo se prema ekipi sa šanka.
''Jeste čuli da ovaj ne zna šta su balkoni?''
''Ajme , pa to samo gejevi ne znaju'' – komentirali su šankeri.
Povukoh se natrag u svoj separe dok su se ostali ismijavali. Nakon pet minuta , jedan po jedan je počeo dolaziti do mog separea jer je od tamo bio najbolji pogled.
Sjeli su i provirivali, jedan po jedan, sa sjetom u očima jer su znali da su prestari za nju, ali jop uvijek su se smijali mojoj naivnosti i ne poznavanju osnovnih pojmova.
Kad su se nagledali otišao sam do nje. Krenuli smo zajedno van a njima sam dobacio komentar da na mladima svijet ostaje. Nasmij prvo društvo pa onda sebe zadovolji pomislih ponosno.
Mislim da se takve stvari Slađi češće dešavaju no ne vjerujem da je ona diskretna kao dotična. Stipe Drviš joj je vrijedniji od 500 000 kn!! Vjerujem da su Ševa i Jajan plakali čim su čuli tu informaciju. Neki tamo Stipe Drviš da njima otima curu. Ako uđe u Farmu, vjerujem da je se Stipe neće tako lako riješiti osim možda da joj pokaže svoje boks umijeće.



18.02.2008. u 18:32 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baljezganja o svemu i svačemu, ponajviše o Farmerima