Farma(ceut)

nedjelja, 17.02.2008.

Poziv na bojkot programa Nove TV

Sjetih se još davnih dana kada sam bio u prvoj ozbiljnoj vezi. Potencijalni punac i punica su imali drugu kuću u Galovcu, pokraj birtije Kod Seljaka gdje je specijalitet bila dlakava konobarica s brkovima. Nakon par pivi, nikome više nisu smetale njene dlake i svi su režali kao napaljeni morževi na nju. Neki s više, neki s manje uspjeha. No, pustimo to.
Kako su punac i punica imali to malo imanje, i mene su tjerali da dolazim tamo raditi. Morao sam brati lješnjake što inače meni, koji se ponekad smatram intelektualcem, nije bilo naročito lagano. Prvenstveno jer su berbe bile vikendima a ja sam pio u noći vikenda.
Pod održavanjem tog imanja spadalo je i hranjenje glupih pura s kojima sam ponekad smislenije razgovarao nego s nekim svojim prijateljima, branje raznog voća i povrća, košenje trave (koje su vrlo često meni povjeravali).
Jednog tmurnog i nadasve tužnog dana zvali su me da im dođem pomoći u klanju pilića.
-Draga gospođo, ali ja Vam grizem nokte jer sam nespretan sa škaricama, što će tek biti ako se primim noža? – upitah bivšu potencijalnu punicu.
- Ne brini se ti ništa, ti ćeš raditi okolne stvari a ja ću biti krvnik. – odgovorila mi je kao da sam ju tražio da komentira moju vezu s njenom kćeri.
Uglavnom, pojavio sam se prvo Kod Seljaka na piće protiv straha pa se uputih prema imanju. Punica je stajala nasred dvorišta za stolom na kojem je stajala sjekira krvava još od zadnje seanse. Pure su se bunile kako bi ministarstvo poljoprivede trebalo dati veće donacije seljacima tako da one napokon mogu jesti koliko žele. Kokoši su stajale u svom toru, ne buneći se u očekivanju svoje egzekucije. Saznale su smisao svog života i veselile se što će im duh nastaviti živjeti u našem tijelu kroz probavu. Već im je bilo dosta nešenja jaja.
Punica je bila vesela i otkrivala neke čudne osjećaje u sebi kada bi klala piliće, odnosno kokoši. Tražila je da izvadim kokoš iz tora i da joj donesem na stol. Krenuo sam, no uplašio sam se da bi kokoš mogla odletjeti pa sam odustao, padajući u puničinim očima kao zet. Kladim se da je već onda znala da od te naše veze neće biti ništa.
Uzela je kokoš i stavila ju na stol. Primila sjekiru i odsjekla joj vrat. Nakon toga bi ih stavila u nešto kao kantu koju je držala pokraj stola. Kada je treća kokoš došla na red, odsjekla joj je vrat i stavila u kantu ali glupa kokoš, ne mireći se sa sudbinom je počela trčati prema meni. Bez glave. Obezglavljena kokoš. Nije potrebno naglašavati da sam bježao od nje kao Carl Lewis, a ostatak obitelji umirao od smijeha proglašavajući me gradskim dečkom.
To sada očekuje naše drage celebritye na Farmi na Novoj TV. Baš me zanima da li će biti nekoga hrabroga poput mene. Volio bih da se mogu poistovjetiti s nekim. A udruge za zaštitu životinja se bune. Nemam ništa protiv njih, ali nije mi baš najjasnije čemu se tu ima buniti. To je tipična procedura koja se odvija svugdje i cijelo vrijeme. Moramo jesti.
Tajland je jedno vrijeme na svojoj televiziji prenosio egzekucije ljudi u zatvorima, da bi klinci vidjeli kojim životnim putem ne treba poći. To je bilo vrijedno bojkota, za razliku od Farme koja će ići na Novoj TV. Drago mi je što ću biti s druge strane TV da pokazivanje svoje nespretnosti sačuvam od javnosti.
Da zaključim, Farmu bojkotirati neću, dapače mislim da ću se dobro zabaviti gledajući je.

17.02.2008. u 13:02 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baljezganja o svemu i svačemu, ponajviše o Farmerima