subota, 25.08.2007.

...

Napisah jučer:

Između literature predviđene za usvajanje u vrlo kratkom vremenu i monitora koji ubija moje štapiće i čunjiće- upalih TV. Ne bilo koji program, program nove Osječke televizije. I tako uz glazbu i pregršt spotova gradivo se činilo manje bljutavim, a ja sam polako kontala kako možda i neću odjaviti ispit. Odjednom se moja lucidnost počela nazivati upitnom, na programu je zasvirao „Last Christmas I gave you my hart...“. Stop.

WTF.

Dobro, znam da je gradivo čisto sranje i da moj mozak polako prestaje biti receptivan za išta osim malo sna. Ali ovo je bilo previše. Osim što je vani sparno i komarci jedva lete kroz vlagu u zraku, ona poruka na kraju spota ( Merry Christmas and Thanke you) i ne bi bila tako bizarna da poslije nje nije uslijedio SnoppDog. Odlučujem se baciti na gradivo, ponovo.

I ne znam zbilja kako sam počela pisati ove retke, rekla sam da je gotovo s blogom i inim stvarima, neću pisati više. Ali evo me opet, OČITO. S vremena na vrijeme moj exblog prerastao je u dnevni tisak šire osječke populacije. Nije da mi je smetalo, ali polako sam izgubila ono što mi se najviše sviđalo-anonimnost. I ne znam jeli ovo dobra ideja, ali nije ni bila dobra ideja pustiti Last Christmas stoga... Talk to the hand, 'cause the egg ain't lis'nin!

25.08.2007. u 14:42 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.