....nobody wants to be lonely....

14.06.2007., četvrtak

Ponekad sanjam... Da tu si kraj mene.. I opet sam sama...

Ove dane nastojim što bolje provest u školi... I napredujem... Svaki novi dan mi je bolji od prethodnog..
Svi se zajebavamo, i ljudi nose digitalce u školu pa se fotkamo kad stignemo...
I mogu se pohvalit da smo svi na većini slika ispali jako fotogenični... hehe... Nije da sam umišljena.. lol..
Joj, jedva čekam, u subotu se otvara bazen... mmmmm...
Danas je meni i mojoj fuksi Ivoni bilo dosadno pa smo išle prošetat do bazena... I kad smo vidile vodu i sve to... Htjele smo se bacit, al nas čuvar nije pustio unutra.. peder... hehe..
Baš sam neki dan bila vani s Dolly, Tonijem i Nuhićem.. I prisjećali smo se dana dok smo bili jedno veliko društvo... Al neću sad u detalje, ne da mi se pričat...
Eh da, zaboravila sam reć da je naš mister Hrvatske iz Siska...
Bome je dobar... I to jako... mmm...
I zaslužuje bit mister... Bar je to moje mišljenje... Inače su svi misteri pičkice i neki metroseksualci.. Al naš je profesionalni odbojkaš.. To moram naglasit... hehe...
I tako.. došla ja do kraja ovog postića... bye

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.