....nobody wants to be lonely....

30.05.2007., srijeda

Ivona, još jednom, moja sućut....

Ovih dana mi je u školi bilo pusto bez moje Ivone..... :(
Umro joj je djed pa nije bila u ponedjeljak i utorak u školi... Jučer smo ja, Taya i Dina išle na sprovod njenom djedu......
Nas 4 se inače rasplačemo odma čim vidimo jednu od nas da plače....
Kad smo vidile jučer Ivonu kak plače, mi smo se slomile....
Jebiga..... Al dobro mi je došlo to šta sam se isplakala....
Al rekla sam, ne želim više nikad ić na sprovod.... Pretužno je to za mene....
Inače, ovo mi je bio drugi put da sam išla na sprovod i ne želim više....
Danas su nam bili skraćeni satovi zbog ulične utrke, jeeeej...
Krenula me pitat kemiju, al pošto ona mene voli, ja se izvukla....
Ala jebote, ja bi na izlet.....
Onak, debilni profaci nas ZADNJU GODINU neće vodit..
Ma nek nas odvedu u onaj Trakošćan po 4. put... Bit ćemo sretni... Sam da smo svi zajedno.....
Ne vjerujem da ima još manje od mjesec dana do kraja... I to je to, nema nas više....
Nema više mog zakon, kul, nekad jadnog i nesložnog, al opet najboljeg razreda.... no
Al dobro... svašta smo mi zajedno prošli... I dobrih i loših stvari...
Neki dan smo se prisjećali svega....
I dobro se nasmijali kad smo se sjetili da smo u prvom razredu glumili pse po razredu...
I da su dečki silovali Martu uvijek.... lol
A niš... idem vam ja sad... evo da i ja podijelim pozdrave: Tatjana, Dina, Ivona, Dolly, Tena s viktorovca, Mirna, Tea, Edita, društvo s msn-a.. lol... Filip cerek, Ervin, Sandro, Brkić, Dejan, Tvrdi, Pirc... Ak sam kog zaboravila, sorry... Bye...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.