....nobody wants to be lonely....

25.05.2007., petak

uuuuuu.... još malo pa gotovo...

Eo i mene.....
Ovih dana smo svi u strci.... Svi planiramo kud ćemo i šta ćemo za kraj....
Jedno je sigurno-idemo se naroljat.... hmda, osim mene.... looool.... Gdje je piće, tu sam i ja... hehe
Nemam pojma šta ćemo raski kupit.... A ona još ide i u mirovinu sad kad nas "otprati"....
Ah, jadna žena... šta je sve morala preživit s nama....
Al opet... zakon je ona.... Marta i Lana bi trebale imat 50 neopravdanih a imaju 5... Sve im je opravdala... I onda se neki idu žalit na nju e....
Al u biti....
Sutra idem u graad... Čudno kak su me pustili starci nakon roditeljskog... al dobro... Čak nisam ni nagovarala e.... hihihi.....
Sad sam bila vani s Dolly, Mateom ( to je muško) i Sandrom ( i to je muško... bar mislim, još nije dokazano... lol) .... Ja i Dolly smo se mjenjale za starke pa su nam dečki uzeli... Mamicu im....
Al izborile smo se nekak za naše starkice... lol...
Ljudi, ode ja... aj čujemo se...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.