....nobody wants to be lonely....

19.05.2007., subota

Sad mi je zapravo i drago sta nisam išla u grad....

Upravo se vratih iz vana...... ne iz grada, al ko da sam i bila u gradu.....
Zapravo, bilo mi je bolje ovak vani u kvartu neg da sam isla u grad....
Bili smo vani ja, Tatjana i Dejan....
Ja i Tatjana smo po Dejana došle ko da smo napušene pa smo ošle do Konzuma dve minute do devet (a radi do devet) tak da smo poljubile vrata....
Al to nas nije bacilo u bed.....
Jebote, ja sam se smijala ko nenormalna....
I onda smo ja i Tatjana htjele odvest Dejana u mrak i silovat ga ( a njemu bi kao teško palo, lol)..... Al jbg, nismo.....
Uglavnom sam se ja brukala pred Ex-om..... Sad će Šarić ( jeeebeni konobar ) mislit da nisam normalna... A kao jesam e ?!....
Onda smo nas dvije (ja i Tatjana) oponašale onog Stevana iz parodije na Harryja Pottera.... Užas.....
Btw jutros smo ja, Tatjana i Pirc išli u grad na sajam cvijeća.... Bio je Jaques Houdek... ahaj, al dobro....
Kak se taj lik sam kuri.... u biti.... bitno da sam ja sebi kupila slušalice za mp3....
I na kraju, ne bi Tatjana bila Tatjana da se ne obruka.... Otišli mi u T-com malo prčkat po izloženim mobitelima.... I Tatjana uzme mobitel i odjednom se uključi alarm..... Malo nam je duže trebalo da skužimo da se na mobitelu koji je ona uzela uključio alarm.... bang
Al ja imam izliku-plava sam.... lol
I onda je ženska neka morala isključivat alarm... Mislim stvarno....
I tako ljudi, ne želim vas više zamarat.... Ostavit ću vas na miru.... bwahahaah... niste vi te sreće......
Idem ja sad.... uživajte....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.