....nobody wants to be lonely....

16.05.2007., srijeda

Ziher si tudum... lol...

Jebote, s kojim se ja luđacima družim... al dobro, pašemo si....
Ovaj naslov je najnovija Ivonina i moja provala.....
Naime, sjedimo maloprije ja i ona kod nje u sobi i prčkamo neš po msn-u i kurimo ljude... mislim, ko i uvijek...
I nekom smo rekle ziher si tudum pa je lik reko da smo popizdile... mi onak, ma neee, odkud ti to....
Zaš svi misle da mi nismo normalne i da smo perverzne?! lol... Da, sad kao nismo e...
U biti...
Al te cure ( Tayu, Ivonu, Dinu, Dolly i ostale ) jednostavno ne možeš ne volit....
Bar ja nemogu....
Nema dana da se mi ne smijemo nečem.... Nema dana da jedna od nas ne napravi neku glupost....
Obožavam dane provodit s njima....
Kad moram učit, a onda me jedna od njih pozove van, normalno da ću izać zato šta znam da će mi to vrijeme provedeno s njima bit ispunjeno zajebancijom.....
Ima jaaaaaako puno naših provala koje nisu za javnost... Iako u mnogim provalama ispadnemo glupe, ne sramimo ih se.....
Čak mi ni škola nije neki problem kad sam s njima pod odmorima i to....
Ne mogu vam opisat kako se odlično osjećam kad sam s njima.... lol...
Ae pufa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.