....nobody wants to be lonely....

30.01.2007., utorak

Naslova bez...

Ja bi sad kao trebala ucit i pisat zaju, a kao sta i vidite, ja pisem post, mwahaha...
Bila sam u nedjelju na klizalistu s Dolly i Archi i proklizala sam jeeej...
Pala sam 3 puta i to krivicom drugih.. Jednom me rom pokupio kad sam isla u suprotnom smjeru, drugi put sam zapela za rupu u ledu i treci put sam izgubila ravnotezu...
A bilo je zakon... Bilo je i komada...
Ja i Archi isle lika trazit broj za mene i kad smo rekle da smo iz Bobetka lik se okrenuo i otisao...
Izgleda da je Bobetko na losem glasu hehe...
Danas pisem matku i pita biologiju a meni se zivo fucka za to...
Maloprije sam dosla s vjeronauka iz Crkve... Opet sam skoro zasplala tam.. A sta cu kad je dosadno...
Taya je opet provaljivala gluposti kak bi bilo dobro da od Crkve naprave plesni podij i tako....
Ja sam ju prozvala kanibalom, nemojte pitati zasto, zato sta ni sama neznam... U biti, evo javila sam vam se... a sad gibam ucit... mwahahaha...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.