....nobody wants to be lonely....

23.01.2007., utorak

Ne da mi se smisljat naslov...

Samo se javljam...
Jeeej, sutra ne idem u skolu, idem na natjecanje iz njemackog... a ja i njemacki, ono, ko nebo i zemlja...
Znam da cu bit zadnja, al bar ne idem u skolu, mwahahaha...
Evo sad, u isto vrijeme sam na chatu, pisem post, gledam jel imam koji novi komentar, i pisem mejl... Moćna sam vam ja e...
Vani pada jebeno dosadna kisa, tak da ne znam ocu uopce sad ic do Konzuma s Dolly...
Danas u skoli je bilo onak...ok...ajmo rec...
Na tjelesnom smo plesali... Nisam bas uspjela pohvatat sve korake, al trudila sam se...
Florentini i meni se svidila pjesma na koju smo plesali pa smo ju cijeli dan pjevale....
Pod zemljopisom me profesor cijelo vrijeme nes ispitivao, i to bas pitanja na koja nisam imala blage...
U biti...idem...komentirajte...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.