....nobody wants to be lonely....

15.01.2007., ponedjeljak

?

Za sat vremena se moram ic spremat za skolu jebote...
A nije fer, praznici su prekratki bili...
I nije mi bilo bas nest, u biti, moglo je bolje...
Evo, sad cu stavit One Tree Hill dizajn...
Zao mi je sta je zavrsila 3.sezona, a nisam gledala zadnju epizodu, al dobro je sta se serija jos snima...jeeej...
Sinoc sam s Tatjanom bila u Brezi i bilo je bas zakon...
Ovak jedna Nikolina ide uz stepenice i rasuje se kolko je duga i siroka...
Cijela se dvorana odvalila smijat...
A jadna cura, ne bi joj htjela bit u koži.... Da sam ja na njezinom mjestu, živa bi se zakopala...
Još je pala pred svim dečkima iz Želje, koji ju i ovak sprdaju, sad još ovo e...
Aj idem ja, samo sam se došla javit...pussa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.