....nobody wants to be lonely....

10.01.2007., srijeda

Opet ja....bwahahahha...

Evo mene opet, i danas....
Nisam zavrsila sinoc na hitnoj, jeeej...
Danas mi je baš kul dan....
Super se osjećam, nemam temperaturu, jedino me jutros glava ubijala, al zato postoje tablete, hehe...
Al ipak ja osla danas doktoru da bi mi reko tj. rekla da mi nije nista, aj zamisli kak mocno e...
Al bolje da mi nije nista neg da je...
Isla ja i van danas...Al bilo dosadno...
Stara mi kupila bon danas a ja vec imam 30kn...
Al nis cudno za mene...
Ala jebote, za 5 dana faking skola...ala sranja...
Joj, pa meni je jos malo rodendan, 19. jeeeej...ima da mi cestitate, ehehe...
Idem ja...pussa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.