23.06.2006., petak

ona je.... moja prijateljica!!

Ona je takav tip osobe s kojom vam nikada nije dosadno!
Ona se voli slikati samnom , onako kao u modnim časopisima, za šalu.
Ona se voli smijati samnom.
Ona je hrabra i nikad ju nije sram tražiti broj dečka koji mi se sviđa.
Ona voli jesti kebab.
Ona voli plesati uvijek!!!!
Ona voli pjevati.
Ona voli nositi smiješne cipele i ne mari za komentare.
Ona voli male satove.
Ona samnom skuplja sličice.
Ona voli gledati utakmice i navijati, onako srčano!
Ona me tješi, iako ne znam to baš dobro, uvijek se trudi!!
Ona im plave oči, baš kao more.
Ona je moja prijateljica!!!
Ona će biti moja prijateljica i nakon 29.06. !!!!!!!!!!!!
Zauvijek.......

Ona je.... Ona!


ivana

- 13:15 - Komentari (12) - Isprintaj - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koje više nema ovdje.

koje isto tu više nema.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Click to enlarge

Click to enlarge

Click to enlarge