body moj prvi post na novom blogu :-) - SO FUCKING GREAT BLOG! XD - Blog.hr body

moj prvi post na novom blogu :-)

Evo mene ljudi, imam novi blog! Od onoga sam bloga jednostavno odustao zato što mi nije htjelo loadati blog editor -.- Novosti u životu su mi da sam nakon godinu i 2 mjeseca vidio svoju rođenu tetku, koja živi u ZG (jebote,pazi koja udaljenost...) . Također sam upoznao i svoju malu sestričnu, Maju. Mala je slatka kao šećer, a i slađa. Mali bratić Roko je isto otkačen. Mogu reći da me po ponašanju podsjeća na mene u toj dobi (a kako?a zašto?a mamaaaa,zbog čega? XD ). I tako... Danas smo Seba i ja pošli u vožnju, na svojim biciklima, naravno. Usput smo sreli jedne njegove poznanice (pozdrav njima! XD ) i otišli na izletište Skočaj (neđe u pički materinoj, na toplici) . Zatim je Andrea M. sjebala neki put i završili smo u DOBROJ KUĆI! zubo E,to je bila vožnja... Ajde, makar na Vukovijama nije sjebala, pa smo se uspjeli vratiti na pravi put. Došli smo u Daruvar krepani k'o konji. Jadna Iva M. imala je role pa si zamislite. To su ukratko bili moji događaji danas. Hajde, poZz i vidimo se! :pozdrav:

02.05.2008. | 19:24 | | 6 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn : patka dizajn

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

dakle, rođen sam u gradu Soestu (NRW,Njemačka) slavnoga datuma 26.11.1992. jednog toplog jesenjeg dana.
sada sam zaglavio u daruvaru i idem tu u najbolju gimnaziju na svijetu! Jednostavno obožavam (povremeno) ovaj grad i prijatelje! Na mome blogu možete pogledati što mi se trenutno dešava u životu (ako vas zanima) i baciti koji komentar.

Šta volim:

volim sebe :P (NOT)
ići u grad sa sebom,jančekom & kebrlom :-) (a i sa LL ako ga ne boji gjava :P )
zajebavat ljude
ama baš sve vrste glazbe (samo neka svira...)
daruvar (povremeno) :-)
svoje prijatelje
konkurenciju
život
svoj pesimistični optimizam XD
obitelj
gimnaziju i popriličan broj ljudi u njoj
profesore ( NOT! :P )

Šta ne volim:

nogomet! - ni pod razno :-@
dosadne uvlačiguze
mudroserce (iako ni ja nisam savršen)
dead metal :-S (stvarno, pokušao sam biti metalac ali me i sada zaboli glava kada se toga sjetim... )
ma...kakav mi je dan tako šta ne volim...