Fruity Blog

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (9)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (15)
Studeni 2008 (18)
Listopad 2008 (29)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by ZOKA

Anketa

Mislite li da je u redu to kaj je abortus legalan?
Da
Ne
Ne znam
Ne znam kaj to znaci
  
pollcode.com free polls


AdSense

Ovaj blog je prijavljen na Google AdSense aplikaciju. Tome u korist, na blogu su postavljeni neki oglasi. Neka vas to ne ometa, samo pokušavam od interneta napraviti neku korist i unovčiti ovaj blog ;)

Opis bloga & O meni


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


I am...

Ime: Lucija (Agićka)
Prezime: samo ću reć a.k.a. Agićka
Godina: 12 - trenutno u 13. ;)
Rođena: 13.4.'97
Razred: 5.b OŠ Granešina (još nemamo dvoranu)
Grad: ZG, kojji drugi??? =)
Simpu: neam!!!
Best friends: hm... Iffka, LaLa, PaPa, Jovanka, Marči, FiFi, Fanily, Posa, Antiša, Jojsip...
(NE)Best friends: Mihajela, Ana (nekad), Lesi (rijetko)
I am: luda, opičena, zajebant, nenormalna, naizgled štreberica... xD

Linkovi

BLOGOVI KOJE JA ČITAM (znači, cool su):


Vampirica u lijesu...

# Nataly #

=)LUuDdOo ZaLjuBlJeNAa= )

¤.oOO sweet kid OOo.¤

My world only

...!v@...

sveosims2

TiGeR


To je sve! Čiji blog nam bude zanimljiv, a da ne piše svakakve gluposti, taj blog ide u naše linkove! Molimo za razumijevanje!*


*Kladim se da će nas sada iz osvete svi ovi koje smo mi maknuli maknuti sa svojih linkova, umjesto da prestanu sa blogom koji nema baš previše smisla! Ne želim svađu, samo rješenje one koju ćete svi vi koje smo maknuli započeti.

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Najzabavniji forum ikada! Potražite me pod imenom Lucijagic!

Slikice

[Slike morate uvećati da biste ih vidjeli u punom sjaju, jer neke sadrže i tekst te sitne predivne detalje koje ćete teško vidjeti uz ovu veličinu =)]


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ponedjeljak, 29.12.2008.

Happy new Year!




I tako, mi do ova velika 47-a komentara nismo se sjetile vama reć di mi slavimo Novu godinu i pitat vas di Vi slavite! Pa ajmo!

- Mi slavimo doček (ja, Ivana i još + Miha) kod Ivane doma... Tamo budemo prespavalizijev i dočekali Novu party, a onda u krpeee...mouthwash

- Kod koga vi slavite Novu?
Komentirajte, izrazite svoje mišljenje...

by Lucija wave



| Komentiraj post <3 (96) | Printaj post | Single file |




petak, 26.12.2008.

Gola Pišekica!!!

Da, da... Evo kako sam te fotke našla na internetu:

Nakon kaj sam posjetila blog don Kaćunka, na kojem sam uočila komentar koji uopće nije naš, ali je netko očito provalio u sistem i ostavio ga pod našim imenom, željela sam vidjeti kako to izgleda blog Nevena Ciganovića, poznatog pod imenom Plastik Fantastik, kako se zove i njegov blog.
Nakon nekoliko očigledno neuspješnih pokušaja pogodaka na adresu izravno, odlučila sam se za "Google" varijantu: nekoliko puta sam upisala ime "Plastik Fantastik", a onda sam mu dodala i "Blog Nevena Ciganovića". Umjesto uobičajenog bloga Plastika Fantastika, negdje oko sredine stranice otvorio mi se link s nazivom "Kristijan Curavić: Cice ko cice, vidimo ih svaki dan, a...". Kliknula sam, tek toliko iz znatiželje da vidim nastavak, a kad ono - malo niže niz stranicu - dvije slike POTPUNO GOLE "Niky Piky"!!!! Nevjerojatno je da mediji to još nisu pronjuškali! Uz to ima i prigodan tekst, a sve je popraćeno dobrom starom ironičnom izjavom Nikoline: "Nije mi bad, veliko ogledalo i super rasvjeta, nisam mogla odoljeti da to ne iskoristim". Ima li ičega ljepšega, možda to čak objavi i direktor Operacije Trijumf, pa prikaže na velikom ekranu live u emisiji! Super, zahvaljujemo nalazniku mobitela koji se odmah prodao! Da, ziher! nut Bljak!dead

Evo tih famoznih slika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pozdrav svima,
smokin

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (2) | Printaj post | Single file |




četvrtak, 25.12.2008.

ČESTITKE SVIMA!!!;)

Sretan i blagoslovljen Božić svim korisnicima Blog.hr-a i šire!sretan
Želimo vam puno veselja i radosti za ove blagdane, posebno ovaj dan, na Božić! Provedite ga u hippy okruženju obitelji i uz puno darova!zubo

P.S. ~ Nadam se da ste otišli na ponoćku!!!thumbup

Pozz ljudovi moji,

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (11) | Printaj post | Single file |




srijeda, 24.12.2008.

:)...Christmas in our town...=)

Helloo piplzi!Ewo mene sa special Christmas postom....yes Ewo ja za Badnjak,u 9.15,pišem new postach....mora da vas JAKO volim piplzi moji........smijeh Stiže nam i Božić,NAPOKON!Ja wam definitivno stopostotno OBOŽAVAM Božić!Ja se kao i swi wi ostali također JAKO veselim darovima,ali to nije pravi smisao Božića...razmislimo malo,zašto se uopće darivamo?!Pa naravno,slavimo rođenje Isusovo!Ali ako znamo da ga slavimo,proslavimo ga na pravi način...posvećujući više vremena Bogu nego inače i uživajući u blagdaskom ugođaju....nadam se da shvaćate što želim reći... Znate da za Badnjak swi imamo puno posla pa tako i ja zato nemam baš vremena za was...hihi....Ćaooo i sretan Božić!;) by Ivanawave



| Komentiraj post <3 (7) | Printaj post | Single file |




utorak, 23.12.2008.

Cijeli svijet me mrzi!!!

Prvo je Panić proširio one užasne glasine (dva posta ispod), onda je Čulina svima proširila da sam ja DevilGirl, a evo sad i konačno jedne istinite glasine!!!
Naime, ja sam postala dvolična kuja:
jučer sam išla sa Ivanom, Paulom, Mihaelom, a trebala sam i sa Laurom (koja me optužila da sve kompliciram, kaj nije istina već je ona sve zakomplicirala sa svojim nenajavljenim Ja bih išla: neam niš protiv nje, al zkj nije javila da nije bolesna?!) u kino. Film HSM 3 je bio sjajan, spektakl o kojemu su svi opravdano brujili. Već u kinu sam gađala Ivanu, doduše iz fore, ali zar je bitno kad sam se glupavo smijala s Paulom njezinoj faci dok gleda film?! Uostalom smijala sam se Mihaeli koja je baš kao prava lejzba (kaj UOPĆE NIJE) uzimala Ivani kokice i Colu!!!
U McDonalds`u je bilo grozno: Mihaela me nagovorila da kažem Ivani ako pita da joj ona NIJE uzela kapu, a jest! I stalno joj je uzimala hranu! A ja sam se smijala Ivani sa njima! tuzan Bila sam gadura, dok je Mihaela Ivani krala hranu, ja sam se smijala!
Kao gorki šećer na kraju bilo je kada smo je omaložavali i ismijavali u tramvaju, gdje sam prvo iz fore sjela na nju, onako mršavu, pa se morala preseliti na sjedalo nasuprot nas. Zatim je Paula predložila da je namjerno gledamo, kako bi počela raditi face. I ja sam pristala!!! Kao najgora prijateljica na svijetu, kad se uvrijeđeno okrenula i otišla na drugi kraj tramvaja, ja sam pomislila da plače, i to samo jer je Mihaela tako rekla, i počela na sav glas pjevati >>Zeko i potočić<<, s naglašivanjem onoga I plače, plače zeko mlad!!!nono Sreća moja, pa nije bilo puno ljudi u tramvaju! Zapravo, trebalo je biti, trebala me zemlja progutati!!!cry

Kad smo izašli iz tramvaja, Ivana me tražila mobitel da nazve mamu. Ne, nije ono što mislite, dala sam joj mobdead ali na kraju je samo tužno odlutala s Paulom da sam imala osjećaj kako sam izdala samog Isusanamcor

Takav je valjda osjećaj izdati prijatelja...

Molim vas, nemojte nikad to napraviti, nemojte nikad biti kuja poput mene te večeri! Cure, budite pametne! Nikakvo jebeno društvo nije vrijednije od prave frendice!!!



| Komentiraj post <3 (6) | Printaj post | Single file |



...We wish you a merry Christmas...=)

HeLLO my piplz!Zadovoljna s kommićima....za 2 dana 40 kommowa...not bad,al može to i bolje!;) Idem ja krenut sa nowostima.... LjUbLjAnA: Ewo,ja se u nedjelju u 12 nawečer wratila iz LjuBljAne....išla sam sa zborom i bilo je PREZAKONN!Otkud da počem?!U busu sam se cijelo wrijeme zezala s curama i bilo cool....kad smo stigli[a put je trajao malo wiše neg kaj smo planirali jer vozač nije znao kud wozidead]išli smo u neki BIG shooping mall...pola našeg zbora čine klinci a pola piplzi moje dobi i stariji...ja sam još uwijek članica malo zbora skupa s curama,al za god dana prelazimo u welike....mene,Mare i Doru je pustila da idemo s velikima u H&M jer si nkj nismo htjele kupit u onom nekom BEBASTOM dućanu....u H.M-u sam si kupila jednu PRECOOL majicu....baš mi s e swiđaa....našla sam je za 13 eurića...yesonak wam je crno-siva ...ma dosta o majici!zuboI tak...nawečer smo pjevali na nekom trgu di smo se S.M.R.Z.L.EEE!!!Najwiiiše su me iznenadile one 3 starije koje su izašle iz welikih,grupa se zove "Madiva"-Martina,Dita&Iva....zwuče malo slično Divasicama il tak nekaj...pjevale su ono Santa Claus itd...baš su mi fora..;) Kad smo se wraćali bilo je još BOLJE neg kad smo išli tamo...S Majom i Natali iz welikih smo pričali strašne priče...ono o duhowima...neću wiše o tomeee...i tak...to je to o LjubLjani...uglavnom bilo je COOOOL! Christmas: And FINALY it's Christmas!Jedwaa čekam!Swašta ću dooobit...iako to nije bit Božića.... Ja obožavaaam Božiiićć!=)I tak to.........Mogu samo reć da JEDWA čekam Božić!!!!!! And now i have to goo!!!Bye-bye!!!=) by Ivanawave



| Komentiraj post <3 (9) | Printaj post | Single file |




petak, 19.12.2008.

NOVOSTI - Ko kaže da su dobre?!

JA MRZIM PANIĆA JER KAŽE SVIMA DA MU STAVLJAM VIRUSE, KAJ NIJE ISTINA, JER JA TO KAO JEDNA 11-GODIŠNJAKINJA NE ZNAM RADITI!!!DA ZNAM VJERUJ STAVILA BIH TI ODMAH VIRUSE ČIM SI POČEO ŠIRITI TE UŽASNE GLASINE!!! I DA, ZIHER TI SE NA MONITORU POJAVILO "Some other person is on your computer... " I BLA-BLA-BLA!!! TI SI JEDNA OBIČNA BUDALA KOJA JE OKRENULA ČITAV SVIJET PROTIV MENE, PA I LAURU I ČULINU, AJDE SAD OBRADI I JOVANKU I PAULU I MIHAELU, AJDE SAMO NAPRIJED!!!
JA SAM SE VEĆ BEZBROJ PUTA POKUŠAVALA POMIRIT, AL TI NISI BIO ZA TO JER SI ŽIVIO U PROŠLOSTI!!! UVIJEK MI SPOČITAVAŠ KAJ SAM TE PRIJE ISKORIŠTAVALA I ZAKAJ SAM TI STAJALA PRED KUĆOM S IVANOM! ISPRIČALA SAM SE, ZNAM DA JE TO BILO BEZOBRAZNO, I SAD ĆEŠ DOK OVO ČITAŠ REĆI "DA, ZIHER TI JE ŽAO!" E PA SORI AL JA VIŠE TAK NEĆU, NEĆU BIT NEKAKVA FRENDICA S TOBOM AK TI UNUTRA MISLIŠ DA SAM JA DEVILGIRL!!! I KAJE NAJBITNIJE, JA SE NEMREM NORMALNO DRUŽIT S TOBOM DOKLE GOD MISLIM DA SI TI DEVILGIRL!!!!!

PANIĆ AK OVO ČITAŠ NADAM SE DA ME NEĆEŠ MRZIT DO GROBA JER ME NEĆEŠ ONDA NI POZNAVAT!!! A DA, PA NAŠ PANIĆ UVIJEK NAĐE IZLIKU DA ME MRZI!!!

Ko god komentira post shvatit ću to kao podržavanje mene i omaložavanje Panića koji je kriv za sve sa svojim glupim lažima!!!

Pozdrav svima osim Paniću,

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (41) | Printaj post | Single file |




utorak, 09.12.2008.

NOVOSTI!

Ewo mene s novostima!Ewo,trenutno sam LJUTA!mad Šta da Vam kažem,knjižica mi ove god neće bit tako blistava.....mislim da sam izgubila sve šanse da prođem s 5!cryJoj mene,mene,šta ću ja sad?!?!?Ako ni obično 1.pol 5.razza nemogu proć s 5,onda mogu samo sanjat o nekoj dobroj gimnaziji!Ubiti,mogu sanjat o bilokakvoj gimnaziji....lud Tako odlikašica prva 4 razza,se zamišlja u Selskoj!L.O.L!Ok,valjda neću bit TAKO loša,mislim ako prođem s 2,mogu bar upisat frizersku!dead Ahh,dosta mi je i ocjena i škole!Idem ja partyy!=)partyTj,trebala bi štrebat NJEM,al nema mi nikog doma!;)Idem ja..Ćao i želim Vam svima blistavu knjižicu ove god,a ne kao meni!rolleyes by Ivanafino wave



| Komentiraj post <3 (59) | Printaj post | Single file |




ponedjeljak, 08.12.2008.

Naša sadašnja lektira - Bajka o ribaru i ribici, Aleksandr Sergejevič Puškin

Bajka o ribaru i ribici, Aleksandr Sergejevič Puškin

O PISCU:

Aleksandar Sergejevič Puškin rodio se u Moskvi 1799. godine. Pohađao je elitnu školu za plemićku djecu, gdje je već pokazao pjesnički dar. Umro je u 38. godini života od posljedica zadobivenih na dvoboju. Njegova najpoznatija djela su Evgenij Onjegin, Kapetanova kći, Bajke, Boris Godunov i Belkinove pripovijesti.

Mjesto i vrijeme radnje:
Obala i more. Ribar i njegova žena stanovali su u kolibi na obali mora, a zlatna ribica je živjela u moru.

Tema:
Zlatna ribica

Ideja:
Čovjek ne smije biti pohlepan

Bilješke tijekom čitanja:
- Stari ribar i njegova žena
- Zlatna ribica koja ispunjava želje
- Pohlepna i zločesta starica koja od ribice traži korito, kuću,
želi biti vlastelinka, svijetla carica i na kraju vladarica mora
- Žao mi je starog ribara, a ne sviđa mi se njegova pohlepna žena
- Smatram da je na kraju starica zaslužila da bude opet siromašna u
staroj kolibi

Kratki sadržaj:
Na obali mora živjeli su starac i starica. Starac je lovio ribe, a njegova žena je prela pređu. Jednog dana je starac lovio ribe i uhvatio je zlatnu ribicu koja govori. Ribica je molila starca da je ne ubije, već je pusti natrag u more, a ona će njemu ispuniti njegove želje. Starac ju je pustio u more, ali nije ništa tražio od ribice. Kad je ribar to ispričao svojoj ženi ona ga je grdila i nazvala prostačinom i budalom i tražila da od te ribe traži novo korito. Kad je to dobila, tražila je novu kuću, željela je biti moćna vlastelinka, a zatim i svijetla carica. Živjela je u dvorcu, imala je sve što je poželjela dok je svoga muža poslala da radi u staji. Na kraju je željela biti vladaricom mora i da joj zlatna ribica služi. Ribica se na to razljutila i ništa nije na tu želju odgovorila, a kada je ribar došao kući, našao je opet svoju kolibu, ženu i prepuklo korito.

Analiza likova:
Stari ribar - dobar i pošten starac
Starica - zla, pohlepna i nikad zadovoljna
Zlatna ribica - dobra ribica koja održava svoje obećanje

Dojam o djelu:
Ova kratka bajka mi se dosta svidjela jer je u njoj opisana zlatna ribica koja ispunjava želje. Ja bih isto htjela imati takvu ribicu koja bi ispunjavala sve moje želje.

by L.A.

Eto, to bi bilo to od mene za one cvikeraše kojima se baš ne da čitati 7 str. pisano kao pjesma, kaj znači još kraće! Dodatno, puttala sam to na Lektira.com.hr, točnije Lektire - Bajka o ribaru i ribici.
Eo, to je sad fkt to. Ciao.
Pozz

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (2) | Printaj post | Single file |



NOVOSTI - Ko kaže da su dobre?!

Yo pplz, baš mi se piše o onome o čem najviše razmišljam - o školi!nutlud
Da, iako se tema čini čudnom, sve ostalo mi odmah izleti iz glave, kaje kod nekih baš suprotno. Pa ja sam superkid, i vi to već znate!zubo Zezzam vas. Znam da vam ovo nije zanimljivo, al nemam nkj drugo na pameti!bang

Dakle, ko kaj znate (jer je većina vas još dijete, a neka manjina je to već prošla, i hope sobelj), kraj semestra za nas školarce asocira na rad punom parom. Tu nema odmora, nema milosti - ocjene se zaključuju. Evo mojih predmeta, profača koji mi predaju i ocjena iz tih predmeta:

Predmeti (5.b)
[2008./2009.]
- Hrvatski jezik - Mirjana Semeš - 5
- Matematika - Ivana Kanižaj - 5
- Priroda - Zrinka Šamec - 5
- Engleski jezik - Ana Karlo - 5
- Njemački jezik - Frau Kovač - 5
- Informatika - Jagoda Smiljanić - 5
- Tehnička kultura - Damir Mazić - 4-5**
- Tjelesna i zdravstvena kultura - Ivica Modrić - 5*
- Likovni odgoj - Nina Horvat, Jadranka Mlinar (1.pol.) - 5
- Povijest - Valter Sučić - 4-5
- Geografija - Mira Magda - 5
- Vjeronauk - Ivana Bezjak - 5
* Modrić ne voli kvariti prosjek odlikašima pa će mi tako najvjerojatnije zaključiti 5. Bravo, Modrić! Najbolji ste!
** Iz Tk iam 4 i 5. Petica iz znanja, 4 iz porjekta katamarana. Znanje obično presudi. Svejedno, držite mi fige za Tk!

Iz povijesti mi je zaključio 4, al ga moram malo naogovrit da me pita i ocijeni sastavak, jer mi treba bar jedna petica da bi mi se POKLONILO pet! Terrible! Life is terriblesmokin

Dragi moji, ne brinite se - SVE ĆE BITI DOBRO!
P.S. Ivana, nappaj post o svojim ocjenama!

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (1) | Printaj post | Single file |




subota, 06.12.2008.

PROPAST ĆU U ZEMLJU OD SRAMA!!!

Ne mogu vjerovat!Kako su neka djeca munjena!lud Ovakvo nešto još NIKAD nisam doživjela!headbang Ja i Lucija smo se kao obično doppale na msn-u...Spomenula sam joj kako dns neću doći u školu zat kaj imam proljev....(koja bruka) Barbie(profa iz matiše) pitala je koga taj dan nema u školi i zkj.Lucija je bila redar i rekla je da ja imam proljev!Mislim Lucija!Kaj nemreš smislit neš bolje???L.O.L! Cijeli se razz počeo cerit(DOSLOVNO CIJELI!!!)Čak i one Miss NOT popularity....Marya,Antonya,Anna,Christina....A nije baš da imam SAMO proljev!Bila sam u bolnici,na infuziji,dehirdrirala sam jer sam ispovraćala svu tekućinu....MaMa Mia!Neću u školu u PON!blabla Fkt,propast ću u zemlju od srama!!!! by Ivanawave



| Komentiraj post <3 (4) | Printaj post | Single file |



Čestitamo!

Sretan imendan svim Nikolama i Nikolinama!!!
Želimo vam puno sreće i darova u čizmicu thumbup


Pozdrav svima,

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (0) | Printaj post | Single file |



Ma kakva svađa!

Oni koji ČITAJU naše postove, a ne ko ove budale kaj su nam kommale u zadnjem postu a da su samo napisale Sviđa mi se blog, kommaj mi, čitamo se, pozz!!! Od svega na ovome svijetu ja mrzim ulizice i licemjere! I mi tako kommamo, al kad je neš ozbiljno, naravno da prvo PROČITAMO POST prije neg kommamo!
Lista onih koji su tak glupi:

- Tena i Boža (superglupa imena, curkesmijeh)
- nekakva Ajra little hippy il tak neš (isto superglupo ime cirozubo)
- i ovi tu kreteni koji čak nisu pročitali ni pravila (Nije)Cool Blogachlud i ostavili pet tak glupih kommova umjesto jednog pametnog da tome nema mjerenut

Slušajte, više dobrih kommova = okay, al više glupih kommova, i to osobito po jednu, BESMISLENU RIJEČ, e pa to = za popizdit!
Dakle, guys - I hope you´ve learned a lesson!

Pozz vas sve, dragi naši, i ponavljam, NEMA SVAĐE!!!party
Pozz,

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (1) | Printaj post | Single file |




ponedjeljak, 01.12.2008.

S-V-A-Đ-A-!!!

LJUDI POSRIJEDI JE OZBILJNA SVAĐA TIMA OVOG BLOGA NEĆE BIT POSTOVA DO DALJNJEGA JER ME IVANA RAZOČARALA KO NIKAD U ŽIVOTU I VIŠE NEĆU TRPIT NJEZINA ISKALJIVANJA NA MENI I LICEMJERJE KOJE SE REŽE NOŽEM MEĐU NJOM

NO LONGER AVAIABLE!
RAZUMIJEVANJA DO DALJNJEGA BAR DOK SE U OVOM PROCESU BLOG NE DODIJELI NEKOME NA 100%-TNI UDIO! BORIT ĆU SE SVIME RASPOLOŽIVIM DA GA DOBIJEM NE BRINITE IMAT ĆETE POSTOVE!thumbup

OKAY SAD MI JE MALO BED JER JE SAMO OVO NAPPANO MALIM SLOVIMA AL WHO CARES:

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (7) | Printaj post | Single file |



Samojed

To je jedan predivan pas, savršeni!cerekkissyes
Ma kaj ja to blebećem pogledajte samo sliku cerekcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lijepi, a?naughty
Pozz ljudovizubo

by Lucijawave



| Komentiraj post <3 (0) | Printaj post | Single file |



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>