petak, 23.02.2007.

Izlet u Zagrebu

Bok ljudovi i ljudovkemahwave!
Jučer smo bili u Zagrebu i sad ču vam napisat šta smo sve radili tamonaughty. Izlet je bio dobar ali je mogao biti i boljiyes. Bar sam ja očekivala da če bit boljidead. No, dobro pustimo sad to. Ovako...blabla bila su 2 busa. U jedno smo bili mi (5.r.) i 6.r., a u drugom su bili 7. i 8. U busu smo ja, Klara i Dora igrale bocu istine i zapovjedi skupa sa 6.naughty Kad smo došli, prvo smo otišli u Sinagogu. Tamo nam je neki tipac nešto govorio...blabla meni je bilo užasno dosadnozijev! Poslije smo otišli u muzej gledat izume Leonarda da Vincia, i tamo mi je bilo dosadnozijevmad. Nakon toga su nas profesori pustili da sat vremena sami idemo po gradunaughtysmijehpartyrofl. Ja, Klara, Patty i Dora smo otišle svojim putem. Prvo smo otišle na sladoled a onda smo srele mog brata koji mi je rekao da je vidio jedan dučan s majcama na Avrilpartywink. Ja sam odmah počela trčat prema dućanu a one 3 zamnom. Ja sam ju htjela kupit al sam se predomislila kad sam vidjela cijenueek. 110 Kneeknamcorludburninmad !!! Tada smo otišle kod jedne fontane u koju sam ja bacila novčićgreedy! Malo smo šetale po gradu i onda smo otišle na mjesto na koje smo se svi trebali nać sa profesorima, tj. kod katedrale. Tamo nas je čekao bus i mi smo krenuli za Rijeku. To je to o mom izletu u Zagreb iako sam ja očekivala da če bit malo bolji!
Sad ču vam ispričaz još nešto. Svaki petak ja nemam prvi sat tako da mi nastava počinje tek u 9 i 15.partysmijeh Danas sam bila samo jedan sat u školi jer mi je bilo slabo i profka me poslala kući.roflwink
Evo vam jedan chat box:thumbup


Get your own Chat Box! Go Large!



Evo vam još nešto:
Morate prvo stisnuti na to a onda morate stavit cursor od miša na to!


Create your own message at BlingyBlob.com







- 15:04 - komentari (190) - print - Izlet u Zagrebu -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.