subota, 10.02.2007.

Paolin rođendan

Hello ljudimah! Samo sam vam htjela reč da sam se pomirila s moje 3 naj frendiceparty, odnosno s Klarom, s Noel i s Patty. Kao što vidite i treča moja naj frenidca, Patty, je napravila svoj blogyes. Ali nije samo ona napravila svoj blog, več i moja frenidca Dora M.party
Jučer sam bila na rođendanuparty od moje frendice Paole. Bilo nas je 5, Matea, Dora, Klara, Paola i ja.Trebalo nas je bit 6 ali se Carla razbolila pa nije mogla doč! Prvo smo otišle same na pizzunjami, poslije, također same, u kino, gledat "Noć u muzeju"eek, zakon film, a onda kod nje! Pojele smonjami neku čudnu tortu od Coca-colenaughty i onda smo otišle kod nje u sobu. Na kraju kad smo ostale samo ja i Dora kod Paole odlučile smo igrat bocu istine. Bilo nam je zakon!
Paola ovo je za tebe:





Pošto se bliži Valentinovo odlučila sam stavit jedan ljubavni test za sve one koje žele vidjeti da li imaju šanse sa svojom simpom:




Enjoy!

- 10:20 - komentari (90) - print - Paolin rođendan -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.