četvrtak, 08.02.2007.

Svašta

Ovaj post več pišem drugi putburninmad jer mi je comp izašao bez ikakvog razloga bez da sam ga spremilamad!
Kao prvo bih vam se htjela zahvalit na svim onim silnim komentarima koje ste mi dali na prethodnom posturofl! Verujte mi da nisam očekivala da ču dobit 186 komichanutdead. I zato šaljem jednu veliku pusukiss, odnosno ogromnukiss svim onim koji su mi ostavili komentar na prošlom postucerek! Prije kad mi je 40 komentara bio največi broj koji sam ikada dobila onda mi se 45 komicha činilo puno što zapravo nije ni blizu 184 komicha. Neznam šta da vam kažemzujo... jedina stvar koju vam mogu reč je:
hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, itd.
Naravno ne očekujem da ču i na ovom postu dobit 186 komicha jer meni i tako nije važno koliko komentara imam iako budem sretna ako dobijem tako puno komentara!
Ima jedna stvar koju vam moram reč... jučer sam se posvađala s moje 3 naj frendicerolleyes, odnosno s Klaki, s Patty i s Noelnamcor. Neču vam napisat kako smo se posvađale nego samo da sam ja kroz tu svađu shvatila da je njima važnija jedna obična kutija od mog prijateljstvano! E pa onda ako je tako ja se nemam šta družit s njima! Danas na treningu nismo progovorile ni riječi jedna drugoj kao ni u školi.
Andrea, moja frendica s atletike, me danas na treningu naučila pričat Papavski jezikparty! Taj "jezik" je baš superyes! A sad dosta o mojoj svađi s frendicama!

Pošto je moja naj pjevačica Avril Lavigne odlučila sam nešto napiast o njoj za sve njene fanove, pa počnimo:
Avril Lavigne je godine 2002( kad je imala 17 god.) bila otkačena punk-girl, a njen prvi veliki hit je bio "Complicadet". Sad ima 21 godinu.
Sad nedavno je prestala bit punkerica i počela je oblačiti haljine i visoke potpetice koje prije nije mogla ni zamislit. Avril Lavigne je rekla: - Baš uživam u ženstvenoj odjeći!
I ne samo to nego je i postala glumica. Avril Lavigne je svoj glas u filmu "Preko ograde" posudila štakoru Heather!
Avril Lavigne se 17.srpnja 2006 godine udala za svog zaručnika Derycka Whibleya (26 god.) Obred je održan u velikom vrtu ogromne vile u Montecitou i bilo je pozvano oko 110 gostiju. Sad ču napisat neke stvari koje je Avril rekla:

- Hrčem! Več se nekoliko ljudi u hotelskoj sobi do moje požalilo da ne može spavati zbog toga! Ne znam kako se taj problem može riješiti?!

- Kada su spojevi i dečki posrjedi, veoma sam staromodna! Mislim da bi dečki trebali dati sve od sebe
da prvi spoj uspije: moraju biti superšarmantni, maštoviti, pažljivi, curi otvarati vrata, pridržati kaput... i ponašati se kao da je cura s kojom su izišli princeza nad princezama!

- 21:20 - komentari (109) - print - Svašta -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.