ponedjeljak, 05.02.2007.

No title (again)

POZZZZZzzz ljudoviwave....mah prvo bih vam se htjela zahvalitkiss na onim komentarima koje ste mi dali na prošlom postukiss... to mi je do sada najveći broj komentara koje sam ikad dobilaparty!!!!! Zato svim onim koji su mi komentirali prošli post zahvaljujem iz svega sracakisscerek i nadam se da če mi ovaj post imat minimalno 45 komichasmijeh! Sigurno se pitate koja sam došlaa na natjecanju... e pa ja imam jednu tužnu vjestno............ a ona glasi:
Ja nisam bila na natjecanju jer sam baš tu noć, kad sam trebala ić na natjecanje, dobila temperaturunamcor... šmrc... šmrcnamcor!! A baš sam se veselila tom natjecanjurolleyes, tom ludom provodu... sigurno su se super proveli oni koji su bili na natjecanju!!!
Eto... više neznam šta da vam pišemnut....
Ah da... sjetila sam se nećegazujo...
Prije otprilike mjesec dana moja frendica Dora M. mi je ispričala da je jedna njena frendica (ime neču spominjat) htjela vidjet da li mobitel pluta ili tonelud i bacila ga je u kantu vodeheadbang... i već možete zamislit šta se desilobang... naravno mobitel joj je potuno i kad ga je izvadila iz kante nije joj više radiodead!
Njen stari se izderao na nju, ali je već drugi dan došla na trening s novim mobitelomeek... kako ima dobre roditeljeeeeeeeeyes (ali moji su još bolji od njezinihwink)!
Sad stvarno ne znam šta da vam pišem... samo vas mogu zamolitrolleyes da mi svatko od vas ostavi minimalno 3 komicha!
Šaljem vam svima jednu veliku pusukisskiss!!!!!!!
KISSSSSSSSSSSSScerek:cerek

- 17:23 - komentari (187) - print - No title (again) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.