petak, 19.01.2007.

Tjedan bez starog i stare

Ej bok ljudi! Dugo vam nisam pisala postove jer mi Internet i dalje ne radi! Ovaj vam post pišem s frendičinog computera.
Prije 5 dana sam se vratila sa skijanja. Bilo mi je supersmijeh biti 7 dana bez stare i starogasmijeh! Bila sam u Tarvisiu, u Italiji, sa školom. Pošto sam tamo išla sa školom bile su i druge škole i upoznala sam 6 novih prijateljica: Valnea,Danči,Nika,Eni i dvije Sare! Na skijanju nas je bilo 13 u grupi i ja sam došla 3. na natjecanjuparty. Tamo sam naučila radit most u nazad, odnosno dok stojim znam se prevrnut u mostnaughty. Pošto je jedan moj frend uzeo snowboard dao mi ga je probat i mogu vam reći da mi je dobro išlo budući da mi je to bio prvi put da sam išla na snowboard.
Par dana prije nego sam otišla na skijanje mi je uginuo hrčak Grickononamcorbang. Imao je 2 godine i nekoliko mjeseci. Obično hrčci žive 2-3 godine.
Ove dane dok vam nisam pisala blog mi se nije dešavalo niša zanimljivog!
POZZZZ!mahwave
PUSA!kiss

- 17:20 - komentari (4) - print - Tjedan bez starog i stare -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.