četvrtak, 23.11.2006.

Djetinjaste cure

Samo da vam kažem da ja treniram atletiku.Samnom na atletiku idu dvije djetinjaste cure,koje žive nasuprot moje frendice Patty.Mi (ja,Patty,Chiquita i Klaki)smo se snjima posvađale jedan dan na treningu.A moja frendica Patty ih je vidjela s balkona kako se igraju i počela ih je zezatilud.Kad smo došle na trening te djetinjaste cure su okrivile sve nas(mene,Patty,Klaki i Chiquitu) jer nisu znale da ih je zezala samo Patty.Onda je trener rekao da se ne svađamo a Anamaria, jedna od dve djetinjaste cure, je rekla da smo ih sve mi zezale.Tada sam im ja rekla da ih ja nisam zezala, a ona je rekla treneru da su se one samo igrale a da smo ih mi zezale.A onda sam ja bezveze bubnula, kako bi ih naljutila: ˝Da igrale ste se sa barbikama˝.
Djetinjasta cura je reklablabla: ˝Ako nisi bila tamo kako znaš da smo se igrale sa barbikama?!˝
Tada su se svi počeli smijatismijeh jer je ona to rekavši priznala da su se igrale sa barbikama.To je bilo tako smiješno da se čak i trener počeo smijati!rofl

- 17:51 - komentari (1) - print - Djetinjaste cure -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.