srijeda, 22.11.2006.

To sam ja

Na početku sam se (ajmo to tako reć) predstavila, ali nisam vam rekla detalja nego samo koju glazbu volim slušat. E pa sad ću ići u detalje.
Da se predstavim, zovem se Marta, ali voljela bih da me tako ne zovete.
Godine nisu važne.
Idem u taljansku školu.
Mrzim glupe ljude ( 1 razlog da se mrzim...)(šala mala).
Moji hoby su izlazak s frendicama, slušat mjuzu na iPodu i naravno ić na trening.
Ako ti se ne sviđam napiši mi to u komentare pa će mo se svađat, za to uvijek imam volje! : )
Eto to je sve o meni a sad je red na vas, predstavite se u komentarima i naravno ne pišite samo o vama nego i o mom blogu!yes

- 22:03 - komentari (1) - print - To sam ja -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.