.::GlEdAnJa Na RaZnE TeMe OcImA JeDnE ČeTrNaEsToGoDiŠnJaKiNjE =0)::.

15.01.2005., subota

PuNk, RoCk, PoP, RaP ili NaRoDnJaCi???

YoUr MuSiC iS YoUr ChOiCe;o)))! Ne znam zašto su neki ljudi toliko opredjeljeni prema nekoj vrsti glazbe. Evo recimo, danas je moj susjed navinuo Deep Purple do kraja i svi ostali su se počeli bunit i komentirat njegov ukus za glazbu. A u mojoj je ulici 90% ljudi koji slušaju Thompsona, Cecu, Lepu Brenu i takve stvari. U mom se društvu ne sluša takav tip glazbe, jer su svi skeptični prema Srbima, pa tako i prema njihovoj glazbi, ali zato što netko sluša narodnjake, ne treba ga odmah popljuvat i pobit. Fanatici narodnjaka komentiraju da se uz takvu glazbu mogu najbolje opustiti, no to je u redu sve dok svoj izbor ne nameču drugima. Ako netko toliko obožava narodnjake, ne mora prisiljavat i druge ljude da to slušaju, a još gore: pljuvat po punku, rapu ili rocku. Ili, ne kužim zašto neke osobe (da sada ne spominjem imena ili nickove), smatraju da ja ne mogu biti punkerica ako slušam Eminema. Zašto se u mojoj punk zbirci ne bi mogao naći Eminem samo zato što je on rapper, ili Chopin sa svojom klasikom? Zar u 21. stoljeću moramo biti toliko zaluđeni npr. rockom, da bi mogli reći da smo pravi, pravcati rockeri? Cijelo ovo vrijeme, ja sam mislila da jednog punkera određuju punk glazba koja ne mora baš uvijek biti punk ali je većinom punk, stav, unutrašnji osjećaji i odjeća, ali čini se da sam bila u krivu što se tiče nekih argumenata. Po mom mišljenju, čovjek je slobodno biće koje može izabrati glazbu koju će slušati, vjeru u koju će vjerovati i smjer koji će slijediti. U tome ga ne bi trebala kočiti okolina, samo zato što ONA smatra što je dobro, ispravno ili cool, nego bi trebala prihvatiti njegov stav i izbor. Slobodno izaberite svoju vrstu glazbu i nemojte se ustručavati slijediti je, jer ste vi gospodari svojih odluka.
- 17:19 - ReCi SvOjE MiSlJeNjE (11) - IsPrInTaJ Za UsPoMeNu:o) - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OpIs BlOgA:

Image Hosted by ImageShack.us

Pa sad... uglavnom gledanja na dogadaje jedne chetrnaestogodishnjakinje. Nis posebno:o))).

SoMeThInG AbOuT Me:

Ime: -Andrea
Godine: -14
Mjesto stanovanja: -Hrvatska, Zagreb
Hobi: -Well, nekad sam se bavila baletom al sam brzo prekinula, u slobodno vrijeme pomalo sviram i gitaru (znam samo jednu pjesmu odsvirat lol), al mislim da cu i s tim odustat jer imam premalo slobodnog vremena. U skoli ucim engleski i njemacki jezik, a i volim se igrat sa svojim psom Chupkom. To je uglavnom to.
Omiljena knjiga: -"Cuvari" od Deana R. Koontza
Najdrazi romanticni film: -"Titanic"
Najdraza komedija: -"Glup, gluplji"
Najdrazi horor: -"Resident evil"
Najdrazi glumac: -Bruce Willis
Najdraza glumica: -Sandra Bullock
Najdraza grupa: -Green Day definitivno
Najdrazi pjevac: -Eminem
Najdraza pjevacica: -Norah Jones i Fergie iz Black Eyed Peasa
Najdraze jelo: -spageti
Najdraze pice: -coca- cola
Najdrazi predmet: -prsten iz Lapisa
Volim: -breakdance, punk, cvijece, plavu boju, srebro, sunce, svoju obitelj, dobre i iskrene prijatelje, znanstvenu fantastiku, svemir, planete, vile i vilenjake kao i druga mitoloskha bica, dobre knjige
Ne volim: -umisljene, prepotentne i egoisticne osobe, dosadne knjige od puuuno stranica, petak 13., prokuhano mlijeko, mahune s koncicem, kada ljudi pokusavaju upravljat mojim zivotom i nareduju mi, skolu, ucenje...
Pa to je to. Ne pada mi na pamet nista vise sto bih mogla napisat o sebi. Kiss;o)))!!!

Image Hosted by ImageShack.us

.:: FaVoUrItE WeB SiTeS ::.

JuSt LyRiCs.....

"BoUlEvArD Of BrOkEn DrEaMs"

Image Hosted by ImageShack.us

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don"t know where it goes
But it"s home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I"m the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow"s the only one that walks beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
Ah

I"m walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What"s fucked up and everything"s alright
Check my vital signs
To know I"m still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow"s the only one that walks beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
Ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I"m the only one and I walk a...

My shadow"s the only one that walk beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone...

(GrEeN DaY LyRiCs - BoUlEvArD Of BrOkEn DrEaMs)





Free Website Counter