.::GlEdAnJa Na RaZnE TeMe OcImA JeDnE ČeTrNaEsToGoDiŠnJaKiNjE =0)::.

11.01.2005., utorak

Shit happens here--->

Da, jučer sam napisala prekrasan dugi post od cijele stranice, no čini se da se dogodila nekakva greška na blog.hr. Ja ne kužim zašto oni to ne mogu kontrolirati, jer se neki ljudi muče (npr. ja) da napišu tekst, a njima se dogodi greška. To i nije neko opravdanje... Mislim, i sad moram pisat i od jučer i od danas=0).. da ne bi! Krenut ću onda lijepo od danas...
Kad se i najmanje nadate da će vam se dogodit nekakvo sranje, upravo to se i dogodi. Zapravo, ja znam da u životu nije sve blistavo kao sunce i da ti se mora dogodit nešto što će ti barem malo zagorčat dan, no ovo danas je za mene bilo malo previše. Trebali smo pisat test iz vjeronauka, no razrednica je bila toliko dobra i dala nam da testove pišemo za vježbu. No, profesorica iz kemije nas je počela ispitivat već sljedeći sat. Na svu sreću ja nisam došla na red jer sam već prije odgovarala. I tako sam ja cijeli jučerašnji dan učila vjeronauk, a tek danas sam saznala da sutra pišemo matematiku i biologiju. Uz to, kreten Amel mi je strgao torbu i izgubila sam šal i rukavice... Stvarno sam poslije ovog počela razmišljat da li dečkima iz mog rezreda fali koja daska u glavi, jer se njihovo trčanje po razredu pretvorilo u oponašanje poludjelih zvijeri koje žele van iz kaveza. Niti to nije bilo dovoljno, već su me okrivili da si je Amel preko moje torbe skoro strgao nogu. Jadan, trčao je tako brzo kao pijetao bez glave, da se spotaknuo o moju torbu i skoro strgao nogu, razbio glavu ili ostao na mijestu mrtav... I sad sam JA kriva zato što svoje stvari ostavljam pokraj klupe, o da. Šta bi bilo da sam ja nekome strgala torbu (slučajno)? Čovječe, odmah bih završila kod razrednice, pedagogice, ravnateljice... Ma stvarno, toliko sam se iživcirala da ne mogu više niti pisat. Idem. Pusa od Andree...

- 12:18 - ReCi SvOjE MiSlJeNjE (0) - IsPrInTaJ Za UsPoMeNu:o) - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OpIs BlOgA:

Image Hosted by ImageShack.us

Pa sad... uglavnom gledanja na dogadaje jedne chetrnaestogodishnjakinje. Nis posebno:o))).

SoMeThInG AbOuT Me:

Ime: -Andrea
Godine: -14
Mjesto stanovanja: -Hrvatska, Zagreb
Hobi: -Well, nekad sam se bavila baletom al sam brzo prekinula, u slobodno vrijeme pomalo sviram i gitaru (znam samo jednu pjesmu odsvirat lol), al mislim da cu i s tim odustat jer imam premalo slobodnog vremena. U skoli ucim engleski i njemacki jezik, a i volim se igrat sa svojim psom Chupkom. To je uglavnom to.
Omiljena knjiga: -"Cuvari" od Deana R. Koontza
Najdrazi romanticni film: -"Titanic"
Najdraza komedija: -"Glup, gluplji"
Najdrazi horor: -"Resident evil"
Najdrazi glumac: -Bruce Willis
Najdraza glumica: -Sandra Bullock
Najdraza grupa: -Green Day definitivno
Najdrazi pjevac: -Eminem
Najdraza pjevacica: -Norah Jones i Fergie iz Black Eyed Peasa
Najdraze jelo: -spageti
Najdraze pice: -coca- cola
Najdrazi predmet: -prsten iz Lapisa
Volim: -breakdance, punk, cvijece, plavu boju, srebro, sunce, svoju obitelj, dobre i iskrene prijatelje, znanstvenu fantastiku, svemir, planete, vile i vilenjake kao i druga mitoloskha bica, dobre knjige
Ne volim: -umisljene, prepotentne i egoisticne osobe, dosadne knjige od puuuno stranica, petak 13., prokuhano mlijeko, mahune s koncicem, kada ljudi pokusavaju upravljat mojim zivotom i nareduju mi, skolu, ucenje...
Pa to je to. Ne pada mi na pamet nista vise sto bih mogla napisat o sebi. Kiss;o)))!!!

Image Hosted by ImageShack.us

.:: FaVoUrItE WeB SiTeS ::.

JuSt LyRiCs.....

"BoUlEvArD Of BrOkEn DrEaMs"

Image Hosted by ImageShack.us

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don"t know where it goes
But it"s home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I"m the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow"s the only one that walks beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
Ah

I"m walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What"s fucked up and everything"s alright
Check my vital signs
To know I"m still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow"s the only one that walks beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone
Ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I"m the only one and I walk a...

My shadow"s the only one that walk beside me
My shallow heart"s the only thing that"s beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone...

(GrEeN DaY LyRiCs - BoUlEvArD Of BrOkEn DrEaMs)





Free Website Counter