Ajde pridi mi i dodirni me - Velika Gorica

četvrtak , 27.12.2018.

Prasina Se Dize Lyrics










Dating Site: Ajde pridi mi i dodirni me






Panie Januszu, przyznam się, że nie wiem co to za piosenka, ale mam sentyment do tego artysty i powracam do dzieciństwa gdy babcia przed snem nuciła mi jego piosenkę Proszę Darko Domijan - Ženo moja, srce moje Żono moja, serce moje Dok nad nama nebo place gledam tvoje zlatne kose pustili smo srecu nasu u virove da je nose Gdy niebo nad nami płacze Patrzę w twe włosy koloru złota Pozwoliliśmy naszemu szczęściu Porwać się wirowi Za nas nece sunce sjati zasto smo se mi lagali jedno drugom prsten dali i obecali Dla nas nie będzie świeciło słońce Dlaczego kłamaliśmy siebie nawzajem Założyliśmy obrączki I przyrzekliśmy sobie.. Nije meni do slatkiša, hoću lava, neću miša. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.



ajde pridi mi i dodirni me

Ljubila me materina Maranamigusa, becarusa starana oca se umetnula svogastarog lolu kralja becarskogaVolila je derneke i silaprva cura u selima bilakad se sa mnom u'vati u kolovrtit ce se nebo na okoloRef. Ljubila me materina Maranamigusa, becarusa starana oca se umetnula svogastarog lolu kralja becarskogaVolila je derneke i silaprva cura u selima bilakad se sa mnom u'vati u kolovrtit ce se nebo na okoloRef.



ajde pridi mi i dodirni me

Prasina Se Dize Lyrics - Ringe raja, čevap šiš Ja sam lav Ti si miš. Zeno moja, srce moje nema nade za nas dvoje nema zore da nas spoji vise nismo, nismo svoji zeno moja Żono moja, serce moje Nadzieja odeszła, już po nas Świt nie ocali nas Już nie ma, nie ma nas kobieto moja Nema nikog da nas spasi nasa ljubav vec se gasi samo nebo jos nas zali jer mi nismo, nismo znali Nikt nas już nie uratuje Nasza miłość umiera Jedynie, wciąż niebo użala się nad nami Bo my nie, nie umieliśmy Bo nam się nie udało Pozdravljam Proszę o tłumaczenie piosenki: Vuco - Crna Zeno Hej crna zeno sto si me u crno zavila hej crna zeno gdje si moju srecu sakrila Ref.



ajde pridi mi i dodirni me



Aleksandra Blagojevic - Dodirni me, Ja nisam prva ni... - (live) - ZG - 18/19 - 22.09.18. EM 01
Nerviraš me ko komarac, Velik bumbar, mali žalac. Jolu, no bo uczyłam się od Dziękuję. Nije meni do slatkiša, hoću lava, neću miša. Boljeti će, boljeti Teško ću preboljeti Radije ću patiti Nego ti se vratiti. A kada odu svi, mi ostacemo sami samo ja i ti i pogledi u tami reci mi da znam da jutro nije blizu da ima vremena za poljupce u nizu Gledam te, kroz ovu noc sto pada stranca dva pod svijetlima smo, duso, ovog grada pricaj mi, gdje si ti bila dok lile su kise nek ovaj grad na tebe mirise zauvijek Ref. Nerviraš me k'o komarac, Velik bumbar, mali žalac.

[Autor teksta dodirni mi kolena|Best speed dating winnipeg|Hook up artists]






Oznake: Piosenki, Tlumaczenie

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.