Autor teksta dodirni mi kolena - Pronađite djevojku

petak , 21.12.2018.

Zana - Dodirni mi kolena (tekst)










Dating Site: Autor teksta dodirni mi kolena






Skuvaj mi kafu, Boil coffee to me, make me coffee napravi sendvič, make a sandwich, lepo ugosti hosting me nicely offer me nice hospitality i zadovolji me......! Skuvaj mi kafu, Boil coffee to me, make me coffee napravi sendvič, make a sandwich, lepo ugosti hosting me nicely offer me nice hospitality i zadovolji me......! Obuci papuče, Put slippers on, dodaj mi jastuče, hand me a pillow, nežno me zagrli i ponašaj se prirodno.....



autor teksta dodirni mi kolena

Skuvaj mi kafu, Boil coffee to me, make me coffee napravi sendvič, make a sandwich, lepo ugosti hosting me nicely offer me nice hospitality i zadovolji me......! Znamo se skoro već deset dana We know each-other already 10 days -daj mi svoj auto give me your car i ključ od stana.......! Obuci papuče, Put slippers on, dodaj mi jastuče, hand me a pillow, nežno me zagrli i ponašaj se prirodno.....



autor teksta dodirni mi kolena

Zana - Dodirni mi kolena (tekst) - Znamo se skoro već deset dana We know each-other already 10 days -daj mi svoj auto give me your car i ključ od stana.......!



autor teksta dodirni mi kolena



Dodirni mi kolena - Zana (cover by Impresiv bend)
Znamo se skoro već deset dana We know each-other already 10 days -daj mi svoj auto give me your car i ključ od stana.......! Skuvaj mi kafu, Boil coffee to me, make me coffee napravi sendvič, make a sandwich, lepo ugosti hosting me nicely offer me nice hospitality i zadovolji me......! Kupi mi haljine, Buy me dresses, srebrne lančiće, silver necklaces, crvene maline i kartu do Amerike. Obuci papuče, Put slippers on, dodaj mi jastuče, hand me a pillow, nežno me zagrli i ponašaj se prirodno.....

[Speed dating events for black singles|Erotska masaza zagreb|Best dating site glasgow]






Oznake: Zana, &, Dodirni, mi, Kolena, tekst

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.