Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS

BLOGOVI
VODA
VODA - Dizajnovi
ŠKRLECKA i FRANJIČKA
STHEJDY








SLUŠA SE...

Image Hosted by ImageShack.us My Chemical Romance

"The Sharpest Lives"

Image Hosted by ImageShack.us Godsmack

"I Stand Alone"

Image Hosted by ImageShack.us The Calling

"Wherever You Will Go"


Image Hosted by ImageShack.us Disturbed

"Down With The Sickness"

Image Hosted by ImageShack.us Flypside

"Train"


MALO SLIKA


Moj Kvart
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LINKOVI
BLOG
ISKON
TORRENTZ
YOUTUBE "Jubitou"



Research database for students. You can find just about any report or essay you want.
OD 20.03.2007

users online

ponedjeljak, 15.01.2007.

BACK AGAIN...

Ovaj post posvećujem mojoj prijateljici iz razreda kojoj je tata umro u subotu.

Idem ja u nedjelju ujutro tramvajem na utakmicu, kad ono stiže poruka. Od Gorane...kaže: "Neću doći još tjedan dana u školu jer mi je tata umro..." A ja gotov, sav se naježio i čitam ja ponovo i ne mogu vjerovati...Treslo me dobrih pol sata...Silazeći na zadnjoj stanici u Višnjevcu uhvatila me neka jeza, počeo sam se gubiti, nisam skontao trenera koji je stao da nas poveze. Ajd nekak sam došao k sebi, odradio utakmicu, ne tako dobro kak sam htio tj. katastrofa. Došao kući i odmah ju nazvao...nisam znao šta da joj kažem, još mi gore bilo kad je počela plakat. Sahrana je bila u ponedjeljak, organizirali smo veći dio razreda i otišli tamo. Skoro smo na putu poginuli al nećemo sad o tome...da ne ubediramo vozačicu..Uglavnom došli smo tamo, bilo je jako puno ljudi, izrazili smo sućut i sačekali kraj mise. Stvarno neugodan prizor, još kad se stavite na njezino mjesto...Ma neću ni zamišljat. Uglavnom, pouka ovog posta je da cijenite i volite ono što imate i budete zadovoljni time jer vidite što se dogodi kad se najmanje nadate...Pozdrav svima!

I STAND ALONE



| komentari (15) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.