Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

četvrtak, 18.05.2006.

Konji i vile

Ne znam što je to, samo priče starih ljudi, ljudska mašta ili nešto što zaista postoji. Od malena mi oba djeda pričaju o vilama. Jedan djed mi je pričao o tome kako je kad je doselio iz Bosne u Slavoniju (trbuhom za kruhom) često radio kao sluga kod Slavonaca, jer ipak je Slavonija bila pojam prije 50g, to je bila bogata zemlja, a ne kao danas, no neću o tome, mogao bi ovo završiti kao politički post puknucu
I tako je on kao sluga uglavnom spavao po stajama, zajedno sa stokom! Kod jednog slavonskog gospodina je radio ne znam što, a spavao je u staji, ali onako gore, na sijenu, slami, što je već bilo. Po noći, najednom ćuje on konja kako rza, pogleda dolje prema njemu i ima što vidjeti, neka žena sjeda na konja, izlazi iz staje i čim je izašla konj je odmah potrčao zrakom. Djed sav prestrašen ode kucati gazdi na prozor da mu kaže što je bilo, a gazda mu smireno kaže, bez brige, samo ti mirno spavaj, to je vila, vratit će ona njega! E sad, taj djed je inaće bio jako šaljiv i nikad nisi siguran što možeš vjerovati, a što ne, no to je jedina priča koju je uvijek pričao i uvijek u detalje jednako, dok druge priče ispriča jednom i nikad više. A drugi djed je prava suprotnost ovome, on se nikada ne zafkrava s tim stvarima, on to sve ozbiljno shvaća, ali isto tako ima priče o vilama. Ja zbilja ne znam da li tome vjerovati ili ne. Inaće, kažu da vile na konjima nakon što ih izjašu naprave pletenice na grivi. I kažu da to nije pametno ići raspetljavati jer te može snaći neka nevolja.
Kao što svi znate, ja imam konja od studenog prošle godine, dapače, stavio sam vam i slike na blog prije par dana. Konj je mlad, ustvari kobila je pa je mlada, došla je bez ikakvih pletenica ili bilo kakvih zavrzlama u njenoj grivi, ali početkom godine smo i mi kod nje primjetili pletenice. Baš smo jednog dana brat i ja malo ju češkali, pokušavali smo se sprijateljit s njom kad ono pletenice na njoj! Tata ih nije napravio, brat ih nije napravio, ja ih i ne znam praviti, a mama konju i ne prilazi. Nameće se pitanje odakle sad pletenice? To su baš ono... s tri pramena grive lijepo isprepleteno i na kraju zavezano, a pletenice su sitne, jako sitne, nisu kao Lare Croft smijeh A i jedan susjed ima konje, navodno se i kod njega pojave pletenice, ali on ih uvijek raasplete

Ne znam, ne mogu reći da sam praznovjeran, ali ipak nisam htio odvezivati tu pletenicu, niti sam dozvoljavao bratu i tati da ju diraju. Ne znam, možda ju je tata kasnije razvezao, nisam ga pitao, ali ja sam mu branio dok sam bio doma.
Imam ja tih priča o vilama koliko vam srce želi, ali ne stanu mi sve na jedno mjesto. Ali dobio sam ideju da krenem sa serijom priča o vilama i takvim stvarima što su moj djed ili njegovi prijatelji navodno doživjeli, što kažete?

Pozdraw!mah

- 10:09 - Daj me pohvali (20) - Papir u akciju!!! - #

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka