Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

nedjelja, 14.05.2006.

Misa

Baš sam se vratio s mise i odlučio pisati blog o svećenicima i misama. Čak sam još i pod misom na trenutke razmišljao o tome što ću napisati – sram me bilo!no
Dok sam još imao prilike razgovarati sa svojim kolegama(sad sam u jednoj specifičnoj situaciji da nigdje nikoga ne viđam, žalosno), znali smo doći i na temu mise, najčešće sam ju ja inicirao, jer mi je bilo žao kad vidim da neki, ne svi, ali neki od četvero mojih najboljih prijatelja (3ž i 1m) ne idu na misu! Znam da se to mene ne tiče, to je njihov život, ali ipak.... volim sve znati i volim svima pametovati!
Naravno, svi imaju neki izgovor, najgluplji mi je izgovor kad netko kaže da nema s kim ići (prepoznat će se autor ove izjave) pa da zato i ne ide! Nije tu stvar da je crkva daleko, nego je stvar da ne može naći društvo za otići na misu!? Pa i ja idem sam na misu i nista mi ne fali.
Slažem se da je svuda ljepše ići s nekim nego sam, pa tako i na misu, ali to nije razlog da se ne ode uopće na misu. Iako imaš društvo, svejedno ne možeš tamo razgovarati, možete se samo gledati.
Sljedeći izgovor koji sam dobio, na njega sam pak ljut, čuo sam od mnogih mladih da ih smeta što svećenici stalno govore o politici. Priznajem, to vrlo lako odvrati čovjeka od mise, jer nismo došli u sabor, nego u crkvu. Samo ja se čudim kako nikad nisam naletio na svećenika koji priča o politici, a nisam baš od onih koji idu u samo jednu crkvu i nijednu više, inače jesam takav, ali studije i sve oko nje promjeni situaciju. Gdje su svi ti svećenici koji se bave politikom na oltaru, kako se nijedan meni ne pokaže, istina je da ja svima kažem sve u brk, ali nije to razlog da me se boje. Najpolitikantskija (uh, koja riječ) izjava za oltarom bila je kad je svećenik rekao nešto u stilu:
'Dragi moji vjernici, danas su izbori, bilo bi lijepo da se svi odazovemo, ipak je to naša građanska dužnost.'
To je najveća politika u crkvi koju sam ja čuo ili koje se sjećam da sam čuo, sad se može diskutirati o tome da li je to trebao reći ili ne, ali u svakom slučaju mislim da to nije bilo ništa strašno.
Onda ja tim ljudima predložim da odu u drugu crkvu, a oni opet nešto izmisle...

Još jedan od popularnijih odgovora je da su svećenici gadovi, da se ne drže onoga što piše u Bibliji, da se ne drže Božje riječi, pa tko su onda oni da meni govore kako da se ponašam. Slažem se da ima svakakvih svećenika, da neki i ljubavnice imaju, ima svega... ali ne idemo mi tamo radi njega, nego radi sebe, bitno je ono što on nama kaže, a ne ono što on radi. Znam da bi bilo bolje da nam i primjerom pokaže, ali nije valjan razlog napustiti odlazak na misu zbog lošeg svećenika. Najpopularnije je usporedba sa svećenicima su liječnici koji nam uvijek govore kako se trebamo ponašati i odnositi prema svojem tijelu, a oni se sami toga ne drže. Još nisam sreo čovjeka koji odbija otići liječniku zato što taj liječnik puši i time truje svoje tijelo, nijedan čovjek nije rekao da neće otići kod tog doktora, jer ako se ne zna brinuti o svom tijelu onda pogotovo ne zna oko mog!
Nitko nije odbio ići kod odvjetnika zato što taj odvjetnik laže i mulja, a glavna osnova cijelog suda je istina, samo istina i ništa osim istine! Znate li koga da je odbio takvog odvjetnika???
Pa neki kažu da im se rano ustati na misu, kad im spomenem večernju, onda imaju već neke planove... Ili im kiša pada pa ne mogu na misu, a ne smeta im kiša kad treba subotom otići u grad ili nekamo.
Samo sam htio reći da onaj tko želi na misu ići, neće ga spriječavati sitnice, a oni koji ne žele uvijek će naći izgovor, ali ako misle da su se time opravdali, neka budu sigurni da nisu, možda su se opravdali u svojim očima, ali u Božjim sigurno nisu!

Sad sam na kraju shvatio da ovaj post zvući čak nekako prijeteće, nije mu to bila namjera, tako da se ne morate bojati burninmad ha ha ha

Pozdraw!mah

- 09:55 - Daj me pohvali (14) - Papir u akciju!!! - #

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka