Opis bloga

Niš posebno, samo još jedan od nepotrebnih blogova u nizu.

Frenk. Žensko, stari, žensko!

Photobucket

They call me 'quiet'
But I'm a riot
Mary-Jo-Lisa
Always the same
That's not my name


Blesava četrnaesto-godišnjakinja zarobljena u svijetu malih ljudi koji se pretvaraju da su veliki.
Photobucket

And it's all a game!
I know we'll stay the same
But repetition ends
In failure!


Kad narastem, bit ću astronaut. Imam pravo sanjati, zar ne?
Photobucket

I da zvijezde tvoj su dom.
I da mjesec neće zaustavit tvoj brod
I da svemir nema kraja!
I da gore ljepše je od raja...


Vjerujem u Boga. Vjerujem da postoji nešto bolje od nas. Nešto što ne griješi i nešto što gleda unutrašnjost. Vjerujem jer moram. Kad ne bih vjerovala...izgubila bih i ovo malo razuma što posjedujem.
Photobucket

I'm not crazy, I'm just a little impaired
I know right now you don't care
But soon enough you're gonna think of me
And how I used to be.


Glazba predstavlja apsolutno sve u životu za mene. Bolesna opsesija. Jasno mi je.
Spring time love

Can we pretend that airplanes
In the night sky are like shouting stars?
I could really use a wish right now.

Uvijek ja, pa makar i sama.
We deserve better

Wait! I've got a new complain!
Forever debt to your priceless advice!


Kurt Cobain
Cobain avatar Pictures, Images and Photos

[20.2.1967. - 5.4.1994.] R.I.P.


Pravila

Da, u životu postoje pravila.
Što prije to shvatite, to bolje
za vas.

Ovako.
NE ZANIMAJU me vaše frustracije.
Ako vam se ispucava negdje, udarajte
jastuk ili nešto.

Jedan komentar VEZAN uz post sasvim
je dovoljan. Ostavljam jednak broj.

Sviđa ti se blog? Oh, jako mi je drago,
ali nema potrebe da mi to izjašnjavaš u
komentaru. I da, ako usput i savjetuješ da
posjetim i tvoj, zahvaljujući takvom komentaru
neće se vrlo brzo dogoditi.

Ne odgovara ti? x


Kuferuši

Likovi koje čitam i koji mi nastanjuju blog.
Ne zanima me razmjena linkova. Ako ti
se sviđa, stavi, ako ne, zaboravi!

Stavljam isključivo one koje uistinu čitam.

Scarlet
Barbs :)
Don't say goodbye
Tanya

Svi obožavatelji Tokio Hotela, novootvoreni
dizajn blog (nie moj, samo promoviram xD)

Image and video hosting by TinyPic


...

Facebook.
Hayley Williams - rocking her brains out and NOT looking like a slut!! [moja FB stranica]
Twitter.
Formspring.
Tumblr.

Ja sam
*Parawhore
*Versavulture

Također slušam
You Me At Six
All Time Low
Nirvana
Breaking Benjamin
Daughtry
Kandžiju (Ou jea!)
Kino Klub
Billy Talent


credits
1 2 3
murderscene
Novi blog, novi početak, bla, bla, bla :D
ponedjeljak, 13.09.2010.

Dakle, bilo mi je dosadno pa sam otvorila JOŠ jedan blog na kojem ću filozofirati i brukat se. Super ideja, ne? Kako god, nadam se da će ovaj biti ponešto drugačiji od ostalih, odnosno, da ću se oko ovog više truditi. I to dobro zvuči.

Image and video hosting by TinyPic

Dobro, neću sad zaustavit post na ovom. Bilo bi glupo da vam ne dam prostora za izlaganje svog mišljenja. Ionako komentiranje za to prvotno i služi.

Vratila sam se s maturalca u petak. Dada. Bilo je super. Ali ne nezaboravno. Neki pričaju da su im to bila najbolja četiri dana u životu, ali, vjerujte mi, mene su više zbunila. Sad sam JOŠ zbunjenija nego što sam to prije bila, ako je ikako moguće. Naime, imam problem. Ne, imam dva problema. Prvi je taj što sam se u sve ovo i uvalila zato što nisam slušala mamu. Da, nisam slušala. Obično slušam, ali ovaj put nisam. Nisam zapravo ni sigurna jesam li ju uopće i mogla poslušati kad se radi o nečemu ove prirode.
Mislim da su vam mame svima savjetovale da se nikad, ali baš nikad ne zaljubljujete u one s kojima idete u školu. E, jebiga. Samo to ću reći. To je prvi problem, a do drugog nas problema dovodi prvi problem. Mislim da mi se taj frajer toliko sviđa da sam možda... zapravo, vjerojatno i zaljubljena u gmaza. Naravno. Morala sam si nać najsramežljivijeg i nazatvorenijeg tipa u cijelom gradu. Suprotnosti se privlače, ali ne TOLIKE suprotnosti. On i ja smo kao nebo i zemlja! Ja sam opsjednuta glazbom, a on sluša samo pjesme koje mu se sviđaju! Nema ni neki određeni žanr koji voli! Uz sve to, uopće ga ne poznajem. Ne idemo zajedno u razred, ali smo ista generacija. Do problema broj dva me doveo upravo maturalac. Da, morao je i on ić na maturalac! Naravno! -.-
Posvećivala sam mu apsolutno svaku sekundu koju sam mogla. I baš kad mi se činilo da nam je krenulo, kad sam došla razgovarati s njim, okrenuo je očima. To mi je bilo sasvim dovoljno. A problem broj dva... Eh, on je tu noć u disku sjedio sam. Prišla sam mu i počeli smo razgovarati. Problem broj dva je moja bivša simpatija. Odjednom mi se sve to vratilo. I sad sam zapela između dvije vatre. Ne znam što osjećaju prema meni, a ne mogu se odlučiti između njih dvojice. Iako... Za njega bih dala obje ruke u vatru...

umbrella Pictures, Images and Photos

| 17:28 | Komentari (11) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.