četvrtak, 02.12.2010.

Bit ću tu zauvijek

Bit ću tu Sunčice moja,
Kad te bude trebalo samo slušati
Bit ću tu i kad bude trebalo govoriti
Kada se budeš smijala
I kad budeš plakala
I kad te nitko ne bude shvaćao
Bit ću tu Sunčice moja,

Kada budeš najsretnija
Bit ću tu kad tvoje srce bude obavijeno tugom,
Za Tebe Sunčice moja,
Lice tvoje uvijek će biti u mojim mislima
Usne tvoje uvijek će biti moje
Moje srce uvijek će biti tvoje.
Radovat se svakom pozivu,
Neumorno odgovarati na tvoje poruke
Iščekivati svaki naš susret, Sunčice moja.

Bit ću tu zauvijek, za tebe, s tobom
Živjet ću s tobom, a neću biti s tobom
Tvoju točkicu volit ću ko svoju
I takve povezanosti nikad više neće bit
Na ovom svijetu
Bit ću tvoja tajna i najbolji prijatelj
Bit ću tu zauvijek
Sunčice moja

I dalje najbolji prijatelj

- 20:30 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Moja pisma najboljoj prijateljici...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr