FreeView

10.06.2007., nedjelja

Tisućgodišnje tradicije protiv zdravog razuma

Ok, prvo, na zalost stisnuo me faks pa sam eto bio neaktivan mjesec dana. Posto je sad pocelo popustat nadam se da cu bit aktivniji, bar da cu jednom tjedno postat, no vidjet cemo.

E sad, drugo, na nasoj najdrazoj stranici za nametanje misljenja, www.droge.hr, prije par tjedana osvanula je nova propovjed, ova, pa je procitajte prije nego nastavite.

Mogu reci da je ovo dosad vrhunac zaostalosti i arhaicnosti koji sam vidio na ovoj ionako takvoj stranici. Tekst je izazvao sve od ljutnje i nevjerice pa do histericnog smijeha, pa mislim da je samo posteno da ga seciram i pokazem zasto.

Uf ovo ce bit dugo....ajmo:

ne možemo se ponašati tako da činimo po našem slobodnom odabiru nešto što nema moralni kredibilitet.


Ok, dakle ja da zelim ne smijem otici u sumu i valjat se u blatu zato jer me to recimo napaljuje, zato jer to nema moralni kredibilitet? Ja ne smijem nesto raditi zato jer to u TVOJIM konzervativnim ocima nije moralno? Ja ako ne stetim drugome i ne stetim prirodi mogu radit STO GOD ZELIM, to se zove zdravi razum i iznad je bilo kakvih smijesnih umjetnih restriktivnih zakona temeljenih na nekakvim laznim vrlinama koji ce demagozi nazivat moral kako bi nametnuli svoje svjetonazore na druge.

Raščlanjujući ovaj uobičajeni model razmišljanja mladih (i ne samo u sferi droga, ali i ne samo razmišljanja mladih), sasvim sigurno doći ćemo do srži teških moralnih devijacija društva u cjelini. Model prihvaćenih novih modaliteta ponašanja i novostvorenih moralnih normi udaljava se od tradicionalnih vrijednosti


Tradicionalne vrijednosti su zastarjele i koce napredak. Da smo ostali na tradicionalnim "vrijednostima" jos bi uvijek bili u srednjem vijeku. Dakle svaki odmak od tradicionalnih vrijednosti prema vecoj slobodi je pozitivan. Jedine granice su sloboda drugih i utjecaj na okoliš. Tradicija kao kulturno blago je u redu i treba je cuvati, sve dok se ne uplice u teznje za napredak. Ja sigurno ne zelim zivjeti po nekakvoj šabloni samo zato jer je ona tu dugo vremena, ako mogu zivjeti bolje. I ja i svi drugi.

Na pitanje: „Može li, ili smije li netko pušiti marihuanu u svojoj sobi, a da ne ugrožava prava drugih?“, postoje dva odgovora.

Prvi odgovor u skladu je novostvorenih normi i pozitivan je - MOŽE! Kako se netko usuđuje kršiti ljudska prava na vlastito osobno uvjerenje da svatko može od sebe činiti što želi? Može se drogirati jer to samo sebi čini, može se i ubiti ako želi, jer je to njegova slobodna volja. A, je li to baš tako?


Točno. No na zalost neki se drugi usuđuju svoje vlastito uvjerenje s visoka nametati drugima, poput tebe.

I da, ako zelim mogu se i ubiti. Kako to? Uskoro stize odgovor.

Drugi odgovor u skladu s tradicionalnim vrijednostima, elementarnom pravdom i pojmom odgovornosti, glasi - NE MOŽE PUŠITI JOINT U SVOJOJ SOBI I NE SMIJE!


Tako je, drugi je odgovor umjesto sa zdravim razumom u skladu sa tradicionalnim "vrijednostima", ali ne i sa ova druga dva pojma. Također nije ni u skladu sa trenutnim znanstveno utemeljneim saznanjima o marihuani. Tako da se drugi odgovor temelji samo na tradicionalnom (a uz to in neinformiranom i neobjektivnom) gledistu i prakticki nicemu vise. Drugi je odgovor dakle netocan. Zao mi je, pali ste, proucite literaturu i dođite opet.


E sad postaje slatko.
Ono što bježi iz svijesti usamljenog pušača marihuane je to da on nije izolirana jedinka i da ima iza sebe mnoštvo dugova. Dužan je roditeljima koji su kupovali i mijenjali mu pelene, kupovali školske knjige i vrlo vjerojatno kupili i taj usamljenički joint. Dužan je i državi, jer je ta država plaćala dječji dodatak, ulagala u njegovo obrazovanje i u niz ostalih životnih segmenata.


Ono sto bjezi iz tvoje svijesti kroz tvoje usko glediste je da ovo nema nikakve veze sa time sto netko sam pusi joint u sobi. Jer ja ne razumijem kako osoba koja se tobože razumije u droge moze mislit da ta imaginarna osoba koja pusi joint u svojoj sobi, ne steteci nikome, nece bit sposobna otplatit svoje dugove. TI DOSLOVNO TVRDIS DA SVATKO TKO PUSI MARIHUANU ZAVRSI KAO BESKORISNA PROPALICA. Daj se vise trgni iz tog zatupljenog stanja uma i SHVATI da je to kulturalni stereotip i da ne puse svi marihuanu 5 puta dnevno, da su takvi zapravo vrlo rijetki i opet, ni oni svi nisu propalice. JA pusim travu 3 godine povremeno, pogodi sto, UPISAO SAM FAKS prosle godine. Od svih ljudi koje znam da puse travu, ugrubo oko 20, samo je jedan otišao "vrit". Dakle ja ne smijem jednom u jedan ili dva tjedna zapalit joint jer se neka tamo budala unisti od nesavjesnog koristenja te biljke? I zato jer sam ja "rođen dužan"? Pfffff pa daj ugusit cu se od smijeha!

Nadalje, tko si ti da se nađes meni govoriti kakve ja to dugove imam i kome ih trebam placat i kako i kada? Sto ako su mi roditelji recimo smeća od ljudi? Nisu, ali sto da jesu? Njima trebam vracat dugove? Prema tome, ako su me roditelji zlostavljali, da im vratim dugove bi znacilo da bi na kraju zavrsio u zatvoru. Država? Dakle moj je smisao taj da cijeli zivot otplacujem svoj dug s kojim sam rođen kako bi se to društvo koje me je od rođenja učinilo dužnim moglo odrzavat? Da bi se moglo odrzavat drustvo s cijim se pravilima ne slazem, drustvo koje mi ne nudi alternativu? Koje mi ne nudi da sam odaberem kojim cu putem ici zbog nekakvog apsurdnog razloga da taj put KAO nije "moralan"? Cak ako taj put ukljucuje i toliko sigurnu aktivnost poput povremenog pusenja marihuane? Ja sam takvom drustvu duzan vracati nekakav dug? Da ne pricam o tolikom broju ljudi prevarenom od strane drzave.

Dakle znaci, ne samo da nemam izbor kako zivjeti, vec se ne smijem ni ubit jel, jer je nemoralno?
Ajmo rađe ovako: moj život je moj život, i nitko, NITKO, ni ovozemaljski ni božanstven, mi nema pravo govoriti sto cu raditi s njime. Ja trebam zivjeti i ponasat se na neki odredjen nacin da bi tebi bilo dobro? No opet, da bi tebi bilo dobro, meni netreba biti?

Dakle, taj dužnik nema ni zakonsko, ni moralno pravo da puši joint. Pred zakonom, odnosno pred državom kriv je, jer nezakonito nabavlja i troši drogu. Ako ne nabavlja, to znači da uzgaja marihuanu, a to je opet povreda zakona. .


Ako sam pred zakonom kriv jer nabavljam i koristim "drogu", i to sigurnu, i jer uzgajam biljku koja raste u prirodi, ne steteci time nikome (kao sto sam gore pokazao), onda s tim zakonom nesto ne valja i treba ga mjenjati. Koliko je rasistickih zakona bilo u povijesti? Dakle svatko tko je krsio te zakone je bio kriv i to je bilo ok? Legalnost necega nije mjera dobrog ili loseg.

Uzimanje marihuane narušava kratkotrajnu memoriju i sposobnost razumijevanja, te uzrokuje promjenu osjećaja vremena i smanjenje motoričkih sposobnosti. U adolescenciji pušenje marihuane usporava psihičko i fizičko sazrijevanje. Kod djevojaka konzumacija marihuane može dovesti do izostanka ovulacije, pa i do trajne neplodnosti. Moguća je i malformacija potomstva. Najgore od svega trajna je promjena svjetonazora: pad odgovornosti, gubitak motivacije za obveze, zaboravljivost, pojačana sklonost zabavi, opasnost u prometu, povećan rizik prelaska na opasnije droge.


Sorry al iako u ovome ima nesto istine, preuvelicavanja nece proci jer imamo internet na kojem mozemo naci istinu u par sekundi ako znamo gdje traziti. I naravno, to nesto istine sto ima, ima u slucajevima ZLOUPORABE marihuane, i to samo u vezi kratkotrajne memorije.
Ove glupe mitove i dezinformacije o neplodnosti i potomstvu necu ni komentirati, za ikoga tko je zainteresiran, neka pogleda ovdje kako stvari stoje: LINK
Opasnost u prometu? Divno, a jel ima ikoji slucaj prometne nesrece tu kod nas za koji je dokazano da je uzrok bila upotreba marihuane? Volio bi ga vidjet.

Al ova "pojacana sklonost zabavi" je posebno zanimljiva. To bi trebalo biti pod "loši utjecaji" ili? Ljudi dakle nebi trebali biti skloni zabavi? Joj da, zaboravio sam, pa mi moramo otplacivati dug ljudima poput tebe koji nam nedaju da budemo sretni, kakva zabava mi samo pada na pamet.

Iako ima iznimaka (doktora nauka, inžinjera i dr.) koji su pušili marihuanu, iz prakse nam je poznato da su u golemom postotku konzumenti jointa slabi djelatnici, neodgovorni, skloni jedino zabavi i gubljenju vremena. A, ukoliko nastave stazom droga do heroina, težak teret su svojim roditeljima, državi i svima nama. .


Kakve su to gluposti, vec smo bili ovdje i rekli da je to glupi stereotip. Sto se pak ljudi koji postanu takvi od trave kakve ih se ovdje opisuje tice, prije ce biti da su ljudi koji su takvi, takvi bili i PRIJE marihuane, te da su kao takvi ONDA jos poceli i pusiti, previse, sto ih je dodatno uneredilo, a ne da normalni ljudi potonu na dno zbog marihuane, jer vec sam rekao, a i vecina drugih koji znaju ljude koji puse moze posvjedociti da to nije istina, te da su takvi rijetki. Ostalo su sve glupa preuvelicavanja i propaganda. Cimer pusi puno cesce od mene travu i dao je sve od prve na faksu (strojarstvo), pa ti vidi. Stvar je u pojedincu, a ne u drogi koja ce carobno hrpu razlicitih ljuidi uciniti istima beskorisnim propalitetima.

Dakle, takva osoba ne vraća svoje dugove državi i to nije moralno


Vec smo rekli da nema nikakve osnove za tvrdnju da takva osoba nece vracat te dugove jer mali broj ljudi postane "takva osoba" od marihuane. Sto se tvoje precesto koristene moralnosti pak tice, nije moralno govoriti ljudima kako da zive na temelju svojih subjektivnih normi.

Ni jedan roditelj ne ulaže svoju ljubav, trud i mnogo, mnogo novca u odgoj svoga potomka da bi ovaj vegetirao u dimu marihuane. A, uz marihuanu vrlo lako može slijediti i „upucavanje dopa“ u venu


To je ko da kazes da nijedan roditelj ne odgaja dijete da bi se ono moglo odmoriti drijemajuci popodne, pa zato taj pojedinac nema pravo drijemati i trebao bi ici u zatvor zbog toga. Ovo za "upucavanje dopa" ne vrijedi ni podsmjeha, a kamo li komentara, kad je TOLIKO puta vec dokazano da ta teorija ne drzi vodu. Vecina ovisnika o heroinu je pocela s marihuanom. ALI velika vecina pusaca marihuane ne prelazi na druge droge, a jos manje na heroin.

Velika je vjerojatnost da će roditelji imati samo velike probleme i da mu napušeni i drogirani potomak nikada neće vraćati dugove u onom smislu kako to roditelji od njega očekuju. Što više, krast će im stvari i novac iz kuće, prijetiti im, pa i tući ih...


ISUSE DAAAA, krast ce novce i tuci roditelje kako bi mogao kupiti marihuane! Isuse evo valjam se po podu od smijeha!! Ajde jos reci da je fizicki adiktivna.

A, nitko pametan ne može osporiti da drogiranje nije destrukcija, ili bolje reći autodestrukcija.


Nitko pametan tko se informirao o temi ne moze tvrditi da koristenje određenih supstanci poput marihuane i psihodelika poput gljiva, DMT-a, LSD-a i ostalih bez pretjerivanja ima ikakve znacajne stetne utjecaje po zdravlje ako je osoba inace mentalno zdrava. UPOTREBA droga, spiritualna, spoznajna i rekreativna, nema veze sa autodestrukcijom poput ZLOUPOTREBE droga. UPOTREBA određenih droga, pravilna i s postovanjem prema supstanci, ne samo da nije stetna, vec moze biti i pozitivna u mnogo razina.

Novi modaliteti ponašanja i pozivanje na ljudska prava kad je to samo i isključivo egoizam – zabrinjavajući je odmak od tisućgodišnjih moralnih (i religijskih) odrednica


Egoizam je također projeciranje svojih svjetonazora na druge koji se s njima ne slazu, kao sto sam vec napomenuo. I kao sto sam napisao ranije u tekstu, samo zato sto su tisućgodišnje, te tradicionalne odrednice nisu nužno i pozitivne. Ljudsko je društvo toliko evoluiralo kroz vrijeme do sada (iako ne dovoljno) da bi bilo suludo ne odbacivati loše običaje od prije mnogo desetljeca i stoljeca i prepustati mjesto novim i naprednijim idejama. A religijske odrednice su jos vise subjektivne i zatvorene i trebale bi biti sto vise moguce udaljene od bilo kakvih odluka na razini drustva. Da se drzimo religijskih odrednica jos bi danas mislili da je zemlja ravna.

Ljudska prava najviši su doseg čovječanstva


Jesu, ali je tužno sto ponosno mislimo da smo dosli do vrha kad jos toliko prirodnih prava ceka na ostvarenje, a neki rade protiv toga.

Temelj, a to je pravda i odgovornost, mnogi tumače subjektivno, onako kako njima odgovara


Glavno da ti tumacis objektivno.

Samo odgovorno dijete koje zna što smije činiti, a što ne smije – može postati stup budućeg društva. A, takvo dijete – neće „zapaliti joint u miru svoje sobe“.


AHAHAHAHA




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.