četvrtak, 15.11.2007.

Imam neki strah koji se pojavljuje objavljivši ovo.


Image and video hosting by TinyPic


Danas je točno mjesec dana od kada si me napustio. Ljeto polako izdiše, a ja gledam druge ljubavi kako se rastaju. Naša je umrla. I ako sam daleko od tebe nikada neću zaboraviti da smo se voljeli i smijali. Prihvatila sam te iskreno kao dijete nenaviklo na razočarenja i mislila da ćemo zauvijek ostati skupa. Prvi je sumrak gledam u zvijezde i mislim na tebe. Pusta mašta. Ne mogu preboljeti ni tvoj grijeh ni tvoje crne oči. Proteklih mjesec dana srušila se moja mladost i sreća, da voliš njene oči njenu kosu koja te je odvela od mene. Ne mogu da shvatim i neću, samo znam da ću te uvijek voljeti i ako sad pripadaš njoj. Evo upravo slušam našu pjesmu "JEDINA MOJA" I sve više postajem svjesna da će se moj život zvati imenom tvojim. Teško ću te preboljeti ljubavi moja velika "JEDINA TVOJA".

Davno napisano...

[16:38 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.