utorak, 25.09.2007.

Barbra Streisand - Woman in Love


Image and video hosting by TinyPic


Life is a moment in space
When the dreams are gone
It's a lonelier place
We kiss the morning godbye
But down inside you know we never know why
The road is narrow and long
When eyes meet eyes and the feeling is strong
I turn away from the wall
I stumbleand fall but I give you it all

I am woman in love
And I'll do anything
To get you into my world
And hold you with in
It's a night that I defend
Over and over again
What do I do?

With you eternally mine
In dreams there is
No mesure of time
We planned it attne start
That you and I
Would live in each other's hearts
We maybe oceans away
You feel my love

...

[20:34 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 21.09.2007.

Napušteno nikada ne ostaje ne zaboravljeno...


Image and video hosting by TinyPic


Razmišljala sma o tome da ga ostavim. I da ga više ne pišem.
Jednostavno, više ne patim za tim.
Drag si mi, blože, ali postoji nešto jače od mene.

Pokušavala sam ispeći palačinke.
Ali smjesa valjda nije bila ispravna.

Nije bitno.

Čudna sam, i veoma ponosna na odličan iz matematike.

Možda se još predomislim.

Ali sam sigurna da odlazim.

Napušteno nikada ne ostaje ne zaboravljeno...

[16:47 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 18.09.2007.

Svemirci su... zasigurno inteligentniji od nas.


Nije ništa bitno.

Uživam.

Samo kad bi znala kolika sam budala.

[14:38 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #

četvrtak, 13.09.2007.

Za neke stvari nemam vremena, ali najvažnije da za one bitne imam. Još volim...

Nemam vremena.

Niti za sebe niti bilo koga drugog.

U subotu putujem u Klis.
Putujemo zajedno.

Uhvatila sam vremena samo da se vama javim.

I ostavim pozdrav...

Obećavam, idući ću se tjedan češće javiti.

Teku pripreme za sestrine svatove pa nas nema, nikoga...

Volim vas...

[08:34 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 04.09.2007.

Kakofobija - strah od ružnoće


Kiša pada, a Škorin glas me duboko dira svojim "Heroji ne plaču".
Plav prekrivač je tako zgužvan. Prisjećam se nekoliko sati dubokog popodnevnog sna. Školske obaveze me još očekuju. Već. Nije mi se dalo. Spavala sam. Bratova, dječja enciklopedija o razvoju prijevoza me uspavala. Do kasno planiram prepisivati neke stvari za sutra, potrebne su mi. Definitivno sam se bacila na školske, učeničke obveze. Kao i za one predsjedničke. Mrzim to!

Škoru nisam dugo slušala.
Došlo mi.

Osjećala se skormno. Tako skromno glupo. I ankon deset mjeseci osjeća se kao prvog dana. Ona voli. Dugi razgovori ju razveseljavaju. Želi razmišljati o tri dana vikenda koje će provest s njim.


Zahladilo je.
Smijem li obuči jaknu? Ili je još rano za to. Oh, zaboravih vam reći, nije to zimska jakna. Obična jesenska jaknica. Dar od tate. Tata hvala, volim te.

Obožavala je svoju naivnost i samopouzdanje u to da je lijepa.



Image and video hosting by TinyPic


Ljepota je prolazna.

Kad se pogledam u ogledalo pomislim: "Možeš ti to!"

Ne volim marcipan.

[19:27 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #

subota, 01.09.2007.

Kad bi mogla biti dečko na jedan dan; valjda bi shvatila što je dobro u nogometu.


I išla bi i ne.
Ali bezveze mi spremat se.

I da.
Imamo prinovu.

Ali nije bitno.

Želim toplu kupku.

Odustajem...

Image and video hosting by TinyPic

[17:57 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.